vilka j*vla amatörer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vilka j*vla amatörer

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av oringen Visa inlägg
    Japp gäller osmarta med Eller?
    Fast de kanske inte alltid förstår det!
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av gabbu Visa inlägg
      sluta mobba o sluta med alla rasistiska påhopp, även om d inte är direkta så kan man läsa mellan raderna .!!! det är inte ok. om d gör som de gör med att döda gäddan är väl helt ok. för alla inbitna fiskare här som lovordar c o r har ju ingen aning om d åt upp fisken.
      sluta kvida... det är inte det faktum att de dödade en gädda vi ogillar, det är det meningslösa och respektlösa sättet som ogillas, ett sätt som har en tendens att komma från andra kulturer där man inte har respekt för djur, se bara i jugoslavien och grekland, vad har hundar och katter där värde där t.ex?

Det har inget med rasism att göra, det har bara med oförstånd och idioti att göra. Man kan bonka 100 gäddor om man vill, men det behöver ju inte bli en meningslös lek för bratz som borde sitta på en fritidsgård och spela uno istället.

Kommentera

Ursprungligen postat av fogelberg Visa inlägg
        sluta kvida... det är inte det faktum att de dödade en gädda vi ogillar, det är det meningslösa och respektlösa sättet som ogillas, ett sätt som har en tendens att komma från andra kulturer där man inte har respekt för djur, se bara i jugoslavien och grekland, vad har hundar och katter där värde där t.ex?

Det har inget med rasism att göra, det har bara med oförstånd och idioti att göra. Man kan bonka 100 gäddor om man vill, men det behöver ju inte bli en meningslös lek för bratz som borde sitta på en fritidsgård och spela uno istället.
        tyckte de va språket dom flesta klaga på, och sättet dom döda gäddan på.
        kan säga när jag va liten och följde med dom äldre ut och fiska döda dom flesta stora fiskar med en kniv i huvudet som dom inte kunna bryta nacken på.
        så gjorde även jag länge.
        men de va inte det jag tänkte säga utan nedanstående.
        kan inte du som vet berätta för mig hur jugoslaver och greker behandlar hundar och katter och vad dom har för värde???
        Senast ändrad av FreddyK; 2007-03-23, 22:03.

Kommentera

Ursprungligen postat av FreddyK Visa inlägg
          kan inte du som vet berätta för mig hur jugoslaver och greker behandlar hundar och katter och vad dom har för värde???
          Jag tror du vet exakt vad jag menar men är bara ute efter lite mer

Det jag vet om respektlöshet mot djur från dessa två länder är från egna upplevser. Sambon är dessutom Grekinna så hon har sett mer av detta än både dig och mig.

Kommentera

Ursprungligen postat av fogelberg Visa inlägg
            Jag tror du vet exakt vad jag menar men är bara ute efter lite mer

Det jag vet om respektlöshet mot djur från dessa två länder är från egna upplevser. Sambon är dessutom Grekinna så hon har sett mer av detta än både dig och mig.
            okej jag har tyvärr aldrig vart där så jag vet ej därför jag fråga.
            men jag vet min mosters man han är grek fast han är väll 65 nått och dom har haft både hund och katt. men det är väll olika där mot här och person till person. han har iofs bott i sverige sen jag var född men han jobba som kock på nån båt där nere ända tills han gick i pension.
            men ska faktiskt åka ner till grelkland och cypern i maj så jag får väll se själv..

Kommentera

Patetiska!

Kommentera

Suck asså vilka dårar.
                Senast ändrad av _ Squid _; 2007-03-25, 18:49.

Kommentera

proffesional fishing bitches! : )

Kommentera

Fogelberg..... nu sket du i blå skåpet.........direkta påhopp undanbedes. Jävla lallare det är vad du är. Synd att du bor i Malmö.

Kommentera

Ursprungligen postat av corleone Visa inlägg
                      Fogelberg..... nu sket du i blå skåpet.........direkta påhopp undanbedes. Jävla lallare det är vad du är. Synd att du bor i Malmö.
                      På vilket sätt har jag sketet i det blå skåpet? på vilket sätt har jag hoppat på någon? Har jag fel i att djur behandlas illa i Jugoslavien alternativt Grekland?

Jag har själv sett djur fara illa av snorungar i juggan som springer och kastar sten och sparkar på lös springande hundar... Får jag inte lov att referera till detta eller det är TABU att säga sanningen om Jugoslaver även om den inte låter bra?

Samma sak har min sambo sett i Grekland, får jag inte lov att referera till detta?

eller är du också ute efter ?

Lallare... hmmm det måste vara något helt underbart och skitsnyggt... orkar inte kolla i ordboken men det är säkert så.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
                      5 svar
                      1 169 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg KerryBlair  
                      Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
                      1 svar
                      288 visningar
                      2 gillar