Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fly vs Jerk avgjord!!! Se hela filmen gratis
Collapse
X
-
-
PrecisUrsprungligen postat av Grillen Visa inläggVi får titta några åt gången, jag börjar så kan jag berätta om godbitarna sen
Nummer nio och tio varsågoda 
Närå, att filmen inte klarar att buffra upp hela high länken kan bero på flera saker. Linan är just nu under mycket högt tryck, verkligen roligt tycker vi.
Samma fel uppstod för flera tittare när vi släppte Värtan Cup. Interna minnet och quicktime i ett nötskal kan oxå spöka, kolla så ni verkligen har senaste versionen. Film är lite knepigt att strömma på nätet, hoppas ni har förståelse. Jag gissar att länken ifs lugnar sig strax, släppte nyhetsbrevet nästan samma minut som filmen kom upp här.
Small länken eller iphone länken är samma codec och kvalitè som High. Jag vet att den inte är jättekul att kolla på men den brukar inte krångla. Den är bara på 300 meg.
Ni får gärna skriva i tråden om det inte fungerar, vi vill gärna veta hur Ni upplever att tjänsten fungerar.
Kommentera
-
Har bara hunnit kika Youtube än men det ser riktigt bra ut, mkt fisk, mkt action och inte massa överdrivet reklamsnack som mkt fiskemedia idag innehåller.
Gillar iden med "som en vanlig helg med polaren".
Har du använt polfilter Johan? Om inte tror jag det kan tillföra "följesscenerna" ytterligare.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
12 svar
1 562 visningar
4 gillar
|
Senaste inlägg