Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Karp på ytan!
Collapse
X
-
Håller med, men blir hyffsat sugen av sånna här filmer!Ursprungligen postat av Rassie Visa inläggYtmete efter karp är så jävla kul!
Cool film, men vattnet såg inte så svårt ut
Kommentera
-
Man kan lära sig rätt mkt av att se fisken i en sådan vinkel som på filmen (som iallaf jag aldrig har chansen att göra i praktiskt fiske där jag fiskar gräsis)
Ta tex. 0:40 in i filmen. Den som sätter mothugget där brödet sugs ner direkt där lär missa sin fisk 8).
Sjukt försiktigt sug med. Gör att man funderar lite på hur många "mörthugg" man missuppfattat.
Kommentera
-
Det där kan jag se i klubbens regnbågsdammar utan att kasta i brödhttp://linusfiskeblogg.blogspot.com/ - Min fiskeblogg!!
Kommentera
-
Håller med! Finns lärorika filmer på youtubeUrsprungligen postat av Sg Visa inläggMan kan lära sig rätt mkt av att se fisken i en sådan vinkel som på filmen (som iallaf jag aldrig har chansen att göra i praktiskt fiske där jag fiskar gräsis)
Ta tex. 0:40 in i filmen. Den som sätter mothugget där brödet sugs ner direkt där lär missa sin fisk 8).
Sjukt försiktigt sug med. Gör att man funderar lite på hur många "mörthugg" man missuppfattat.
Karp på 15+ som går upp utan bröd säger du? Vad heter klubbdammen då?Ursprungligen postat av fiskarlinus Visa inläggDet där kan jag se i klubbens regnbågsdammar utan att kasta i bröd
Kommentera
-
men va bra då kan ju du gå till dina jävla dammar och filma din bågar.... det enda problemet är ju att ingen kommer att kolla på den.Ursprungligen postat av fiskarlinus Visa inläggDet där kan jag se i klubbens regnbågsdammar utan att kasta i bröd
själva grejjen med den här videon var ju att det var [U]karp[U]som äter bröd i ytan och inte regnbåge som inte äter bröursäkta språket men man blir ganska arg när någon försöker vara bättre och bara klagar. en skit cool video annars
[FONT="Lucida Console"]Fishermanblood flows in my veins![/FONT]
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Henke E, 2023-04-30, 21:59
|
13 svar
2 405 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg