Halloj Lasse,
det är jättetrevligt att läsa era rapporter men du kan väl lägga dem i denna tråd istället för att skapa nya trådar med exakt samma rubrik hela tiden. Blir lite förvillande för läsarna när det dyker upp nya trådar som heter samma sak.
Mvh Anders
det är jättetrevligt att läsa era rapporter men du kan väl lägga dem i denna tråd istället för att skapa nya trådar med exakt samma rubrik hela tiden. Blir lite förvillande för läsarna när det dyker upp nya trådar som heter samma sak.
Mvh Anders

Kommentera