Hej igen från Jims Fiske
Så var det dags igen att prova fisket därute ,och jag gick ut med stefan (tyskland) och Hans (svensk) och vi bestämde att gå så långt ut vi kunde och vi körde ut ca 5 mil ,nästan ut till Similan och därute så fick stefan 2 och hans 1 Dorado och sen fick stefan ett hugg till som inte ville sitta kvar och Lennart med 1 dansk kille fick 1 Dorado och 1 Kingmakrill på 7 Kg så det var trevligt att komma in till stranden utan nollor och dom andra Thaibåtarna låg på ungefär samma fångster ,men imorgon är en ny dag så vi får se vad som händer då, tillsdess
Harebra
Lasse
Så var det dags igen att prova fisket därute ,och jag gick ut med stefan (tyskland) och Hans (svensk) och vi bestämde att gå så långt ut vi kunde och vi körde ut ca 5 mil ,nästan ut till Similan och därute så fick stefan 2 och hans 1 Dorado och sen fick stefan ett hugg till som inte ville sitta kvar och Lennart med 1 dansk kille fick 1 Dorado och 1 Kingmakrill på 7 Kg så det var trevligt att komma in till stranden utan nollor och dom andra Thaibåtarna låg på ungefär samma fångster ,men imorgon är en ny dag så vi får se vad som händer då, tillsdess
Harebra
Lasse
Kommentera