Någon som fångat något silver till julbordet än? Kanske ska ut till helgen och nöta. tips på flugor,drag färger mm?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Havsöringsrapporter
Collapse
X
-
-
Ang gotland. Många tror att det bara är och åka dit och plocka blanking efter blanking. Riktigt så lätt är det inte, gotland är stort. Vissa lokaler är tomma, andra innehåller mycket fisk och grov fisk.Ursprungligen postat av Mowgli Visa inlägghej. Även jag såg gotlands fisket! Vilket liv där verkar vara. Själv bor jag i GBG, men tänkte kanske ta en helg och sticka dit. Kan /får man fiska mitt i vintern där? Behöver man kort eller tillstånd?
Hursomhelst blev man sugen.....
. Bra och tänka på, så man inte åker dit och bommar och sen gräver ner sig för man tycker man är dålig.....
Blev en hö tur idag, i Sthlms skärgård då
. 2 blankingar upp, strax under minimimåttet. Pålandsvind, finlandsfärjer och grön glittriga sandgrävlingar var receptet idag
.
Skitfiske.Senast ändrad av karki; 2008-12-21, 18:20.
Kommentera
-
-
Ska ut i kylan imorgon....
Fick ett par häxor i julklapp. Någon som fiskar dem mkt? Går dem djupt / grunt? Hur fiskar ni dem?
Kommentera
-
Var ute en sväng igår runt åkersberga men ingen fisk tyvärr.. Men jag hade en ordentlig känning iaf så jag närmar mig min första! wiihoo.. Nytt pass på måndag och då jävlar hoppas jag att det smäller..
Hur har det gått för er andra?
Tack igen för alla tips Karki, tror det har förbättrat min chanser avsevärt..
Kommentera
-
Premiär i Karlshamn, 1/1, Boön. Inte ett nafs. Många som fiskade, men ingen som fick något.
Vi kämpar på!En sportfiskares tankar om livet i allmänhet och fiske i synnerhet!
http://mothugget.blogspot.com/
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
600 visningar