Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Havsöringsrapporter
Collapse
X
-
öringsurprise
fint väder idag så jag försökte fånga en abborre vid bron vid tingstadstunneln, fick dock 2 rejäla öringar istället (3 dar för tidigt, suck, så de åkte i igen)...Ursprungligen postat av rednil Visa inlägglängtar sjukt mycket !!! några förslag på vart man kan åka runt gbg?
Kanske de är kvar till den 1e?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Fredrokk Visa inläggfint väder idag så jag försökte fånga en abborre vid bron vid tingstadstunneln, fick dock 2 rejäla öringar istället (3 dar för tidigt, suck, så de åkte i igen)...
Kanske de är kvar till den 1e?
vart var du och fiskade
?
[FONT="Arial Narrow"]Skitfiske på er! [/FONT]
Kommentera
-
Nordre Älv, vid å-utloppet vid tingsgstadstunneln på fastlandssidan. Finns all möjlig firre där.Ursprungligen postat av rednil Visa inläggvart var du och fiskade
?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Fredrokk Visa inläggNordre Älv, vid å-utloppet vid tingsgstadstunneln på fastlandssidan. Finns all möjlig firre där.
verkar sjukt bra där
men har mina hemliga ställen på västkusten
26 timmar kvar!!!!!!!!!!!!!
[FONT="Arial Narrow"]Skitfiske på er! [/FONT]
Kommentera
-
Fiskade Id förra söndagen och fick plötsligt en HÖ på kroken. Ca 1,5 kg, liten - jag vet, men man får blodad tand liksom. Naturligtvis fick den gå tillbaka även om de i ån där jag fiskade endast är fredade 1/10 - 31/12. I helgen blir det nog på med vadarna och beta av lite Gotländskkuststräcka.
Kommentera
-
öring på ön
har varit ute två dar i sträck det har blivit sex havsöringar uppmen sparat bara enden va påtvå kilo domandrafen var bara sprall vart är dom stora???Ursprungligen postat av Almen74 Visa inläggFiskade Id förra söndagen och fick plötsligt en HÖ på kroken. Ca 1,5 kg, liten - jag vet, men man får blodad tand liksom. Naturligtvis fick den gå tillbaka även om de i ån där jag fiskade endast är fredade 1/10 - 31/12. I helgen blir det nog på med vadarna och beta av lite Gotländskkuststräcka.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
599 visningar