för många år sedan när jag växte upp där fanns det bara kor. de var nyfikna, stog man helt still kunde de ibland våga fram och nosa på en, på sin höjd, rörde man sig det minta ryggade alla tillbaka flera meter. sedan han började med tjurar är det en annan sak. de yngre brukar vara jobbigast, uppkäftiga å jävliga. ofta de äldre (iaf här) som är griniga av sig. vill ofta inte alls flytta på sig när man vevar en åra och skriker mot dem. har lite mer respekt för dem än för de små ettriga.
om det är den lilla röda som ligger nedströms kraftverket så kan det mycket väl stämma. ser den dock inte själv, dock en riktigt kass skärm på jobbet får kolla bättre när jag kommer hem. jo det brukar finnas en hel del borre där. tänkte göra några satsningar efter lite större där nu framöver.
om det är den lilla röda som ligger nedströms kraftverket så kan det mycket väl stämma. ser den dock inte själv, dock en riktigt kass skärm på jobbet får kolla bättre när jag kommer hem. jo det brukar finnas en hel del borre där. tänkte göra några satsningar efter lite större där nu framöver.
Kommentera