Drevviken - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Drevviken

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Martin.S
    replied
    MoSse

E den stulen ????
    lägg upp bild om du har ... jag e ute rätt ofta så man kan ju altid spana lite

mvh

Martin.S

Lämna en kommentar:

• Martin.S
    replied
    Själv e jag killen med en vit styrpulpetare ( Ryds 405 )
    5hk ??????

Martin.S

Lämna en kommentar:

• MoSsE
    replied
    lånar tråden lite

Har nån sett en svart båt med vit insida?
    Lite närmare info så har den ett orange´t lock längst bak där man kan ha bensin tanken tex, den har en lagning i mitten som inte är färdig ungefär i mitten och är 4,65m lång och gjord av glasfiber.

Om ni sett eller ser den så Pm gärna mig!

Mvh John

Lämna en kommentar:

• Jocke.H
    replied
    Ursprungligen postat av elanen Visa inlägg
    Jocke H, ja det ligger ju en liten båtklubb där sen urminnestider. Brukar mellan varven snurra ner i ditt område och jigga och trolla gös. Har en orange Uttern 370 med en vit Johnson motor. Två spöhållare roendes med motorn uppfälld. Behövs bara lite mindre blåsväder så man kan ro lite gös. Jag har ju min båt i precis andra ändan nere vid Länna. Men med en 15 HK och rokult så är man snabbt nere i dina farvatten he he. 5 hästar är ju egentligen det som gäller. Men kan inte fatta logiken. Du kan köra lika fort med en Tohatsu 5 (7 hk) på en lättare båt. Och avgaser från min lilla 15 hk med liten kubik. Kan inte skilja mycket i utsläpp. Om det nu är vad dom är ute efter i EU.
    Hehe, själv glider man runt i en knallgul båt med en 5hk mercury på. Delar den med svärföräldrarna, så de är inte alltid jag som är ute och snurrar, men fiskas de från båten är de jag 9 gånger av 10

Lämna en kommentar:

• elanen
    replied
    Jocke H, ja det ligger ju en liten båtklubb där sen urminnestider. Brukar mellan varven snurra ner i ditt område och jigga och trolla gös. Har en orange Uttern 370 med en vit Johnson motor. Två spöhållare roendes med motorn uppfälld. Behövs bara lite mindre blåsväder så man kan ro lite gös. Jag har ju min båt i precis andra ändan nere vid Länna. Men med en 15 HK och rokult så är man snabbt nere i dina farvatten he he. 5 hästar är ju egentligen det som gäller. Men kan inte fatta logiken. Du kan köra lika fort med en Tohatsu 5 (7 hk) på en lättare båt. Och avgaser från min lilla 15 hk med liten kubik. Kan inte skilja mycket i utsläpp. Om det nu är vad dom är ute efter i EU.

Lämna en kommentar:

• Jocke.H
    replied
    Gratttis till fina fiskar Martin! Speciellt borren!

Lämna en kommentar:

• Jocke.H
    replied
    Ursprungligen postat av elanen Visa inlägg
    Jocke H, träffade Plutten idag. Och det stämde nog med att du träffade honom. Har du båten nere vid Skrubba. Knudor, Plutten är sig likt. Ränderna går aldrig ur honom.

Nej, har båten vid Orhem men de är ju i krokarna.

Lämna en kommentar:

• Martin.S
    replied
    Tack elanen !!

fick putsa siffrorna lite ......
    fel på några gram såg jag nu skrev 869 istället för 858 hehe rätt ska va rätt

De va på en Relaxjigg lysgrön med glitter svart rygg å orange huvud .

mvh

Martin.S

Lämna en kommentar:

• elanen
    replied
    Grattis för fin borre. Var det på trolling eller jigg.

Lämna en kommentar:

• Martin.S
    replied
    Hej

Va ute igår kväll .
    Fick en Gös på 1,6 kg å en borre på 0.858 kg <-- = personbästa på borre .
    Skitfiske på er .

Martin.S
    Senast ändrad av Martin.S; 2007-09-06, 18:30.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Hornswoggle, 2024-06-22, 11:38
2 svar
761 visningar
0 gillar
Senaste inlägg marryjoy63  
Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35