Ursprungligen postat av Sg
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ryssjor överallt i pukavik!
Collapse
X
-
Stædning och upprænsning och næt har pågått i alla tider. Skiten? Har du, eller någon du kænner fått ta någon skit? Jag tror du skulle må bra av att inte oroa dig så mycket?Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.
-
1. Och vilka är mest hörda bland politiker, yrkesfiskare/nätfiskare eller sportfiskare?Ursprungligen postat av DavidL Visa inlägg1 . Stædning och upprænsning och næt har pågått i alla tider. Skiten? Har du, eller någon du kænner fått ta någon skit? 2. Jag tror du skulle må bra av att inte oroa dig så mycket?
2. Vad vet du om hur jag mår David? Allvarligt? Gå inte in personligt är du snäll.
Kommentera
-
1: Gubbarna som lægger några omærta næt i en lekvik hørs inte øver huvud taget bland politiker.Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg1. Och vilka är mest hörda bland politiker, yrkesfiskare/nätfiskare eller sportfiskare?
2. Vad vet du om hur jag mår David? Allvarligt? Gå inte in personligt är du snäll.
2: Du drar på stora væxlar. Vet inget om hur du mår? Skrev också "tror".Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.
Kommentera
-
1. Jasså? Märker det när det är artiklar i tidningarna som nämner sajten fiskesnack.com där vi är upprörda och vill förstöra deras nät?Ursprungligen postat av DavidL Visa inlägg1: Gubbarna som lægger några omærta næt i en lekvik hørs inte øver huvud taget bland politiker.
2: Du drar på stora væxlar. Vet inget om hur du mår? Skrev också "tror".
2. ...
Kommentera
-
Har nætfiskande gubbarna varit inne på fiskesnack??? Tidning(arna) (plural, mer æn en) Har någon mer tidning æn sydøstran skrivit om några næt i Pukavik? Det skulle vara en sensation i så fall!Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.
Kommentera
-
När har jag sagt att nätfiskande gubbar varit inne på fiskesnack? Jag har skrivit att tidningar nämnt fiskesnack.Ursprungligen postat av DavidL Visa inläggHar nætfiskande gubbarna varit inne på fiskesnack??? Tidning(arna) (plural, mer æn en) Har någon mer tidning æn sydøstran skrivit om några næt i Pukavik? Det skulle vara en sensation i så fall!
Nu droppar jag denna diskussionen med dig. Jag har arbete att göra. Och jag känner inte att jag får ut mer av detta ändå.
Kommentera
-
Var inte så nailva att ni tror att fiskesnack är ett forum där bara sportfiskeintresserade går in läser/skriver och postar bilder. om det fungerar på samma sätt som på andra forum /andra länder så scannas den här sidan av då och då av betetillverkare, journalister (se bara om bulefisket på torsdag i uppdrag granskning).
När det hettar till, som i detta ämne så kommer det som skrivs att läsas, av de man minst anar. Kolla på edgeflyfishings älvräddardel, där kraftverksbolgen har varit inne och samlat information. Det handlar inte om "en gubbe" utan om sakfrågan om det fria fisket som tycks vara en uppseglande fråga i politikens snåriga värld. lobbyister emot det fria fisket måste frossa när dom läser en sådan här tråd med diverse ogenomtänkta inlägg om att bränna och förstöra nät, när man inte vet om de är olagliga eller inte. Det moraliska i det hel diskuterar jag inte, bara rätt och fel enligt lagens mening.
som jag sa tidigare så är det korkat att skryta om att man har förstört nät eller att uppmana till det om man är en "vuxen" människa................................................... ......................
:popcorn
Kommentera
-
Mkt bra inlägg.Ursprungligen postat av JohanPiers Visa inläggVar inte så nailva att ni tror att fiskesnack är ett forum där bara sportfiskeintresserade går in läser/skriver och postar bilder. om det fungerar på samma sätt som på andra forum /andra länder så scannas den här sidan av då och då av betetillverkare, journalister (se bara om bulefisket på torsdag i uppdrag granskning).
När det hettar till, som i detta ämne så kommer det som skrivs att läsas, av de man minst anar. Kolla på edgeflyfishings älvräddardel, där kraftverksbolgen har varit inne och samlat information. Det handlar inte om "en gubbe" utan om sakfrågan om det fria fisket som tycks vara en uppseglande fråga i politikens snåriga värld. lobbyister emot det fria fisket måste frossa när dom läser en sådan här tråd med diverse ogenomtänkta inlägg om att bränna och förstöra nät, när man inte vet om de är olagliga eller inte. Det moraliska i det hel diskuterar jag inte, bara rätt och fel enligt lagens mening.
som jag sa tidigare så är det korkat att skryta om att man har förstört nät eller att uppmana till det om man är en "vuxen" människa.
Kommentera
-
SG: Skulle inte du jobba? Trodde inte det hær gav dig något mer?
Man får helt enkelt agera martyr, se sin kropp som blott ett redskap. Tillståndet under vattnet ær på många håll så dåligt att det måste hænda något ganska snart.
Det skulle vara utmærkt om KBV læste det hær. Dom kanske inte vet att det i snitt ligger ett omærkt næt per lekvik i hela skærgården. Att i stort sett allt sæljs svart.
Eller att någon tidning går igång på det hær och blåser upp det till oigenkænnlighet.
Men det ær tveksamt om några få små gæddor i en øvergødd skærgårdsvik ær så intressanta, om man ser till vad som hænder i øvrigt?Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
601 visningar