Kan man få namnet på kollegan Brink?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ryssjor överallt i pukavik!
Collapse
X
-
Bra!! Men det är synd att inte KB kunde ta honom istället! Men förhoppningsvis har idioten lärt sig en läxa!!Ursprungligen postat av fantasten Visa inläggJag kan nu bekräfta att Gubben med sina nät har fått de förstörda och flyttade ut i havet :-)
SKÅNELAINEN SINAPPI 
Kommentera
-
Jag kan ju in säga att jag är ledsen att det blev så.. MEN jag vet inte riktigt om det är rätt väg att gå!
Vi som gillar att fiska med spö borde nog försöka använda andra medel än, vet innte vad ja ska kalla det men "terrorism", kommer bara leda till att folk blir sura och sätter sig emot vårat fiske! Vi borde istället lägga energi på att få de gamla förlegade reglerna ändrade!
Sen vet ja inte om det var en bra ide att dumpa näten ute till havs, finns inget värre en nät som bara "driver omkring"... Kanske tolkade fel?
Kontentan är dock att ett problem är borta, vilket är bra! Frågan är bara vad som kommer hända nu?Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!
Kommentera
-
Skärpning myndigheter
Att problemet är löst glädjer mig.
Vad som däremot inte glädjer mig är sättet det hände på.
Vi lever trots i ett skattepliktigt land med myndigheter som skall lösa dessa problem. Det är inte meningen att någon som privatperson skall behöva göra något olagligt för att stoppa något olagligt.
SKÄRPNING BERÖRDA MYNDIGHETER NÄSTA GÅNG NI FÅR TIPS OM OLAGLIGT FISKE SÅ AGERA DIREKT.
En upprörd medborgare i Skatternas land Sverige
Chris Symbonis
Kommentera
-
Håller helt med ingen märkning bara upp med skiten man har rätt till det
Bra Gluggen
Ursprungligen postat av Fredrik"Gluggen"Radsby Visa inläggDet är kustbevakningens skyldighet !! så är det , finns inget som heter inga resurser ! Sen är det så att har han inte märkt upp sakerna med namn eller nr så kan vem somhelst slita upp skiten för då fiskar han olagligt !! Ring och fråga ska du få se ! Ring även polis och tidning !!
Kommentera
-
Kul att du gillade filmen! Dock fiskade vi under riktigt dåliga førutsættningar, vilket tyværr gjorde mig lite negativ. (ger inte ett så muntert intryck..) Platsen ær normalt oændligt mycket bættre, var ganska missnøjd med resultatet.Ursprungligen postat av fantasten Visa inläggTrevlig film av dig David när ni flötestrollar med paravaner. Får man fråga vart denna sjö finns, ligger den i Sverige eller DK. Frågan är varför vattnet är så himla klart.
Skit fiske
Man får fråga var sjøn ligger, men man får tyværr inget svar..
Bra platser, blir dåliga platser på två veckor om dom fiskas hårt.Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
601 visningar