Hallå hallå nu var sista tält resan gjord till Bullaren,jag var ute fredag - söndag. Fredags blev de 6:st gäddor med en topp på 3.73 kg,fiskade runt öarna o stora viken mitt i sjön.Lördagen drog jag till södra änden i hopp om bättre fiske men gick bet,resultat 6:st gäddor med topp 2.44 kg.Söndagen åkte jag till norra änden av södra sjön,men där var de helt dött resultat 1:st gädda ynka 1.37 kg. Nu får sjön vila ett tag,får se när de blir dags igen istället får man väl fiska i hemmavattnen.Skitfiske på er alla
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Team 3XZ`´s fångstrapporter 2009
Collapse
X
-
Hej alla fiskarbröder nu har jag gjort en snabbsväng till Ryrsjön,resultatet blev 3 st gäddor på ca 1 kg st. Jag var tvungen o testa en sväng innan man ska på karaoke kväll,he he he bättre lycka där ? tror ej detta . Skitfiske på er.
Vattnet e alltid blött 
Kommentera
-
Hej på er alla jag var ute en sväng o fiska i Fräcksjön ett hemmavatten 31/10,de va inge bra fiske denna helg kompisen Mika drog 3:st små o jag fick 2:st me en topp på 3.82 kg i urusel form,den hade en enorm skalle skulle nog ha vägt 5-5.5 kg i hyfsad kondition. Skitfiske på er
Vattnet e alltid blött 
Kommentera
-
En abbis på 1.2kg hade inte jag haft något emot.
Har du båt på trailer eller? Då kan du ju välja några sjöar i närheten, kanske.
Kör trolling. antingen med stora wobblers eller med live eller deadbait.
I senaste fiskefeber, finns det en dvd med gäddtrolling. Dom beskriver bra hur
det ska gå till. Om det finns gös i sjön kan du ju prova verktikaljigg.
Skitfiske.
//Hasse
Kommentera
-
Hej hans jag har en båt liggande i sjön året om, jag brukar fiska ganska ofta i sjön ca 20-30 resor om året brukar de bli.Beträffande Gös så finns de ingen i sjön tyvärr,men jag vet att där finns stora Gäddor har tappat några stycken,jag har en båt hemma som ska bli te en trailerbåt har hört att de finns bra vatten på fjället.Du ska ha ett stort tack för alla tips. Mvh Team 3XZ Skitfiske på dig
Vattnet e alltid blött 
Kommentera
-
Hallå alla G freaks,jag var ute en sväng me fiskepolarn Mika i Ryrsjön,de började riktigt bra för mig fick 2 snabba me en topp på 5.95, Mika fick vänta ända in i de sista innan gäddorna ville hugga på hans wobbler,men han kom o överaska mig me o ta 2:st han me me en topp på 5.58. bilder kommer i f-albumet. Skitfiske på er
Vattnet e alltid blött 
Kommentera
-
Halloj igen tog en sväng till Bullaren idag,vädret var kanon lite vind o duggregn bättre kan man inte få,men som vanligt så ville inte gäddorna hugga.De blev till slut 3 snipor me topp 2.38 kg,nästa gång blir de till o köra me levande bete. Skitfiske på er
Vattnet e alltid blött 
Kommentera
-
Hej igen,en liten prognos ifrån Ryrsjön.Jag var ute hela dagen igår vädret var hyfsat såg solen för första gången på en vecka, fisket började bra fick 2:st direkt då trodde man att de skulle hugga hela dagen sen tog de 1 timme innan nästa fisk men de va små 1-2 kg,så jag bestämde mig för o fiska på västsidan istället ankra upp brevid skogsvaktarön o fiska hem min 4-play sakta o Bang så small de en fisk på 3 kg tog betet kampen va kort, 2 kast senare smäller de igen en fisk på 2.5 kg får syna båten invändigt. Tar upp ankaret ror 20 meter ankaret dunkar i botten 3 kast Pang nästa gädda sitter på o åker upp,de blev 8 gäddor me en topp på 4.59 kg skit fiske på er.
Vattnet e alltid blött 
Kommentera
-
Hej igen var ute en sväng idag igen, men fisket var ej på samma humör som igår, jag var ute me en kompis som heter Mika ,han fick 2 o jag fick 1 de va små alla 3. nu e de dags o börja jobba så får vi se när man kommer ut nästa gång,hoppas fisket e bra för er alla. Skitfiske på er
Vattnet e alltid blött 
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Skruttapan, 2008-10-09, 21:59
|
174 svar
40 359 visningar