Blänkaren 2009 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blänkaren 2009

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Blänkaren 2009

Tänkte bara tipsa om denna tävling med riktigt fina priser som går av stapeln den 14:de mars. Fiske längs hela skånes kust med antingen spinn eller fluga. Ingen anmälningsavgift och sekretariatet kommer att ligga vid engelska bryggan i Ystad. För info och anmälning http://www.fiskeosportboden.se/. Lycka till.

Såg att priserna inte stod med via länken: Tävlingen blänkaren 2009 som går av stapeln på lördag 14/3.

Vinnaren i öppna klassen (största fisken fluga eller spinn med fulton över 1 alltså en blänkare) vinner en otroligt fin fiskekniv, tillverkad och skänkt av Jonne på spinnstopp.se

Vinnaren av spinnklassen med högsta fultonvärde vinner en Ambassadeur C4 specialmodell med sitt namn ingraverat.

Vinnaren av flugklassen med högsta fultonvärde vinner en Vision flugrulle XLB i färgen silver!! ( Finns normalt bara i svart)

För de som är anmälda till tävlingen och som registrerar sig i fiskeklubbvillan vid engelska bryggan i Ystad, kommer det att lottas ut en exklusiv kustfiskehåv från Greys värde 1000 :-Kr.

Hade varit kul om nån annan från fiskesnack hakade på, kan nog bli en kul fiskedag då Havsöringarna verkar vara i stöten nu.

Kommentera

Dock verkar inte väderleksrapporterna så lovande. iallafall inte sydkust och österlen. Enligt DMI sydlig 10 m/s. Blir segt att fluga då och sen lär väl vattnet vara brunt som skit på sina ställen efter nån dags frisk sydan. Ska nog fiska gädda i helgen för ombytes skull, blir väderleksrapporten ändras kanske man får ta sig en funderare. Kniven är sjukt fin, ett bra pris, fast jag hade ju inte tackat nä till de andra priserna heller. Skitfiske på dig, kanske ses runt kusten som sagt.
      KNÆK OG BRÆK

http://trosansfiske.blogspot.se/

Kommentera

Såg att det skulle blåsa upp...fan nu blev jag också sugen på gädda, hm man får kanske ta sig en funderare hehe... skitfiske på dig med..

Kommentera

Jag är anmäld sedan länge. Har sett fram emot detta trevliga event ända seden förra året då jag tyvärr fick förhinder. I år kommer ingenting att stoppa mig!
          Vi åker ner tre man i från Karlshamn för att träffa likasinnade för att fiska och snacka skit. Jisses vad det ska bli roligt!

Kan det inte bli fredagkväll lite snabbt nu!!!
          En sportfiskares tankar om livet i allmänhet och fiske i synnerhet!
          http://mothugget.blogspot.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Fiskefuralles, 2025-01-07, 09:18
          15 svar
          964 visningar
          4 gillar
          Senaste inlägg DJ Mqt