24:e Juli är det dax för gössnacket år 4:a.
Förra året gjorde 14 team upp om att vara the zanderteam...
Gössnacket år 4:a.
Samling kl: 14.30 för att äta burgare och prata fiske för att sedan ge sig ut på gösjakt.
Tävlingstid: 16.00-22.00. Invägning senast kl 22,30 och prisutdelning Följer.
Enbart trolling ej flöten samt vertikalt fiske.
TDA 2 Regler DVS trolling max 4 st spön. Ytparavaner ej lagligt men ok med djuprigg och djup paravaner. TDA kortet finns att köpa i sportfiskebutiker runt om i sthlm området.
Minimum mått på tävlingen är 50cm.
Max 6 st gösar per team över tävlingsmått får mätas in under tävlingen.
Vid C&R måste digitalkamera (ej mobil) samt USB kabel medtagas. Ett foto mot måttband och ett med fångstman/kvinna.
Tävlingsavgift 200 kr per deltagare som går direkt till prisbord samt grillade Hamburgare samt dryck innan start. Kom i Tid. Max 4 deltagare per båt.
Tävlingslednig är jag samt 2 st team som deltar i tävlingen. Utnämns på plats.
Tel nr: 070-4711101
VHF Mörtsnurb.
Ring om ni har frågor eller problem.
Använd gärna flytväst då deltagande sker på egen risk.
SKITFISKE PÅ ER ALLA.
Sponsorer sökes.
Jag ska försöka få till ett lika gediget prisbord som förra året om jag hittar lite tid bara...
Mvh Patrik
Förra året gjorde 14 team upp om att vara the zanderteam...
Gössnacket år 4:a.
Samling kl: 14.30 för att äta burgare och prata fiske för att sedan ge sig ut på gösjakt.
Tävlingstid: 16.00-22.00. Invägning senast kl 22,30 och prisutdelning Följer.
Enbart trolling ej flöten samt vertikalt fiske.
TDA 2 Regler DVS trolling max 4 st spön. Ytparavaner ej lagligt men ok med djuprigg och djup paravaner. TDA kortet finns att köpa i sportfiskebutiker runt om i sthlm området.
Minimum mått på tävlingen är 50cm.
Max 6 st gösar per team över tävlingsmått får mätas in under tävlingen.
Vid C&R måste digitalkamera (ej mobil) samt USB kabel medtagas. Ett foto mot måttband och ett med fångstman/kvinna.
Tävlingsavgift 200 kr per deltagare som går direkt till prisbord samt grillade Hamburgare samt dryck innan start. Kom i Tid. Max 4 deltagare per båt.
Tävlingslednig är jag samt 2 st team som deltar i tävlingen. Utnämns på plats.
Tel nr: 070-4711101
VHF Mörtsnurb.
Ring om ni har frågor eller problem.
Använd gärna flytväst då deltagande sker på egen risk.
SKITFISKE PÅ ER ALLA.
Sponsorer sökes.
Jag ska försöka få till ett lika gediget prisbord som förra året om jag hittar lite tid bara...
Mvh Patrik

Kommentera