Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vintips
Collapse
X
-
Vinet som TS tipsar om är rätt gott tycker jag och då dricker jag väldigt sällan vin. Finns även ett som heter Catch & Release som kan rekommenderas.http://enamatorfiskare.blogspot.se
Instagram enamatorfiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggAllt vin smakar skit
En iskall Corona passar till allt
Whiskey och en cigarr till efterrätt
Kommentera
-
Ursprungligen postat av daikai1 Visa inläggcorona? utspätt piss?Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Brochet är ett, i mitt tycke, utmärkt vin. Min fru gillar det också. Passar väldigt fint till just fisk eller som sällskapsdryck.
Givetvis riktar sig min recension till personer som har åldern inne för starkare drycker.
Att ens nämna andra drycker i en vintråd är off-topic!sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Alla vita viner påminner mig starkt om hur pissrak jag i mina ungdomsår vissa gånger blev på det 8% matlagningsvin jag stal från mor o far. Varje gång jag dricker vitt vin blir jag påmind om när jag rasa ner för en klipphäll o skrapa upp hela knät. Eller något år senare när vi byggde eget "vin" som vi till råga på allt (som om det inte redan smakade kattpiss vid färdig jäsning) tog några dagar tidigare än det skulle bara för att procent halten var ett par snäpp starkare just då
Dessutom bedövade vi smaken med fanta exoticSenast ändrad av stahre87; 2017-06-30, 09:41.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av axeleriksson, 2006-02-20, 13:05
|
10 svar
6 306 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()