Enkelt recept på fisk - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Enkelt recept på fisk

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Enkelt recept på fisk

Köp en påse tandoori mix är till kyckling fast går utmärkt till fisk, blanda med ströbröd i en påse häv i filebitar 2-3 cm tjocka(går säkert lika bra med hela fileer har inte provat) och skaka om. Sen är det bara att steka i smör eller margarin och servera med någon kall sås gjord på något syrligt gräddfil eller creme fraiche finns färdiga om man vill ha det. Det blir självklart bättre med färsk fisk om man har tillgång till det men det har väl alla på det här forumet;-)
    Prova jag tycker det är kanon./ Johan

Ursprungligen postat av woffe70 Visa inlägg
    Köp en påse tandoori mix är till kyckling fast går utmärkt till fisk, blanda med ströbröd i en påse häv i filebitar 2-3 cm tjocka(går säkert lika bra med hela fileer har inte provat) och skaka om. Sen är det bara att steka i smör eller margarin och servera med någon kall sås gjord på något syrligt gräddfil eller creme fraiche finns färdiga om man vill ha det. Det blir självklart bättre med färsk fisk om man har tillgång till det men det har väl alla på det här forumet;-)
    Prova jag tycker det är kanon./ Johan
    Du, det väl för fan inget kockforum det här. Köp en korv!
    pripps blå -en klass för sej

Kommentera

Ursprungligen postat av pripps blå Visa inlägg
      Du, det väl för fan inget kockforum det här. Köp en korv!
      Äh, ligger ju tom i Recept kategorin! Jag tyckere låter skitgott. Ska lätt prova. Vad serverar du till? Ris?
      När drar vi?

Kommentera

Hörrö pilsnerdrickan du kanske skulle prova fisk lite oftare så kanske kramhållarna skulle minska lite och intelligensen öka. Men det är klart det är ju minimått i mälaren så det kanske inte är så lätt att få med någon fisk hem.

Det går utmärkt med ris eller potatis pepp-robert.

Woffe//

Kommentera

Räkost+fisk

Tag ett fryst fiskblock tex sej eller torsk 400gr, lägg i form,blanda 3dl grädde med en halv ask Kavlis räkost,bre ut blandningen över fisken,salta o peppra,in i ugnen i 175 grader ca 20-25 min,kalas gott.Busenkelt.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Frida Berg, 2026-02-09, 08:06
          1 svar
          221 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg HarpoonMan  
          Arbetar...
          X