I övrigt är det en ganska dålig bil
Jag har faktiskt minst dåliga erfarenheter av dom franska burkarna, hade man kunnat välja hade jag nog köpt några Hundai Atos i stället och slängt ut baksätet, men svenska skatteregler är ju som dom är

Kommentera