Ursprungligen postat av Peter L
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
En stor dag...
Collapse
X
-
ok! tänkte väl att en 7000 var lite stadigt att spinna borre och gädda med.achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
-
En förstående far får en förstående son och snart kommer även din son att visa sitt förstånd!
Man låter inte sina barn fiska med sämre prylar än sina föräldrar, om man seriöst vill att de även i framtiden ska gilla sportfiske. Du är helt på rätt spår Peter! Son, far och farfar är att gratulera till att ha lagt grunderna till framgångsrikt utövande av en fin fritidssysselsättning.
Och den sakaen är klar, de traditionella Ambassadeurerna i modern tappning är en barnlek att kasta med - även för barn!Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Reagerad lite på det med. En Sej på 15 kg kan ställa till det. Men annars så låter det som ypperlig present, Det ska börjas i tid *L*Ursprungligen postat av BBRFHmmmm...I o f s rätt inställning, själv fick man hålla tillgodo med usla bensinmacksset i den åldern, men havsfiske i Norge vid 8 års ålder????????
Kommentera
-
Spänn fast killen i båten bara så grejar han nog också en sej på 15
Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
rätt inställd broms och rätt inställning till barn. dom kan och vill så mycket mer än man tror. jag måste få gratulera din son som har en farsa som begriper värdet av att göra saker ihop. dessutom ger du honom möjlighet att utveckla ett livslångt intresse för ngt så berikande och värdefullt som friluftsliv (läs fiske;-). min son var inte ens 4 bast då han själv drog abborre med en abumatic. visst krävdes det lite tålamod för att han skulle få till det, men det är det värt. sist han och jag var på åland, ver det HAN som tjatade på MIG om att vi skulle ut i båten och fiska. vet inte varför jag svammlade iväg om detta, men förmodligen för att jag blev så glad över att du ger honom förtroende, och därmed en stark självkänsla.Ursprungligen postat av pekka.wallinHan var som 5-årig med ut i båten i Saltströmmen å drog sin 1:a torsk, å
det går bra bara man har rätt inställd broms.
kör i vind!!!achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Bör kanske tillägga att även denna tråds skapare Pekka Wallin med familj är att gratulera!Ursprungligen postat av BeBestEn förstående far får en förstående son och snart kommer även din son att visa sitt förstånd!
Man låter inte sina barn fiska med sämre prylar än sina föräldrar, om man seriöst vill att de även i framtiden ska gilla sportfiske. Du är helt på rätt spår Peter! Son, far och farfar är att gratulera till att ha lagt grunderna till framgångsrikt utövande av en fin fritidssysselsättning.
Och den saken är klar, de traditionella Ambassadeurerna i modern tappning är en barnlek att kasta med - även för barn!
Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 123 visningar