Men skratta ni, gör det.. tänk på stackars lilla mej.. vem vet vad en råtta kan göra me min välbyggda kropp på jämt fördelade 96 kilon
Nämen jag är lixom inte speciellt rädd av mej när det gäller djur, vart mest chockad av den plötsliga attacken, kl var 1 på natten o det var riktigt skumt ute, så vidare beredd var jag inte. Ville ju gulla lite me den
Men som "grayscale" sa så.. vem vet vad den har satt tänderna i.
Men som ni säger, tror nu också att det måte ha varit en råtta.. kan fan inte komma på nåt annat. Jaja, simma lugnt och hörrni.. se upp för råttor, man vet aldrig när dem kan komma flygandes mot ens ben!
Nämen jag är lixom inte speciellt rädd av mej när det gäller djur, vart mest chockad av den plötsliga attacken, kl var 1 på natten o det var riktigt skumt ute, så vidare beredd var jag inte. Ville ju gulla lite me den
Men som "grayscale" sa så.. vem vet vad den har satt tänderna i.Men som ni säger, tror nu också att det måte ha varit en råtta.. kan fan inte komma på nåt annat. Jaja, simma lugnt och hörrni.. se upp för råttor, man vet aldrig när dem kan komma flygandes mot ens ben!
Kommentera