Erä ja dom ligger långt efter svenska tidningar. T.ex hur mycket har dom skrivit om fiske med jerkbait, ja inte är det mycket. Bilder på berg av småabborre när dom varit på pimpelfiske, kanske en tidning skulle föregå med gott exempel och släppa tillbaks småabborre att växa. Deras betestester är ganska onödiga De presenterar beten från varje liten wobblersnidare i hela finland och listar hur många fiskar dom fått per bete...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kommentarer ang fiske-feber
Collapse
X
-
Dragit upp den här gamla tråden igen alltså, jaså jaså, då kan jag ju passa på att ge er en uppdatering sen senast.
Mikael fixade till mitt problem snabbt och effektivt, och som plåster på såret fick jag istället ett "sånt däringa" watermark spö, dock har jag ännu inte fiskat in det
Snabbrecension:
Rent utseendemässigt, vem bryr sig? bebest verkar iofs vara lite fixerad
+
verkar vara bra aktion för att vara ett billigt fyrdelat spö, inte svajigt men ändå inte som att fiska med ett kvastskaft
Samma sak med kvalitén
Tysta ringar med flätlina
-
Handtaget, det är för liten diameter på korken, känns ovant
Plastigt rullfäste
Omdöme:
Helt klart värt att lägga pengarna på om man söker ett spö som är smidigt att ta med sig på semestern eller liknande.Fiskefokus - min alldeles egna fiskeblogg.
Kommentera
-
Beställde en prenumeration till mig och brorsan samtidigt. Brorsan fick sin tidning ganska omgående, tur var det eftersom han fyllde år. Jag fick dock vänta på min tidning.. (första numret -05). Under min väntan kom en nilabborre-dvd neddimpandes i brevinkastet, utan följebrev eller något. Mailade och undrade varför den kom, eftersom jag inte betalat för den. De svarade de inte på, utan sa att de skickade min tidning idag. En vecka senare kom den (igår) till mig.
Lite dåligt skött av dem, nya prenumeranter ska de vara rädda om. Om dvd:n var en kompensation för utebliven tidning, kunde de ju skriva det när de skickade den. Men, jag ska inte klaga.. Nästa nummer kommer väl inom någon dag, lyx med två tidningar på dass!_______________________________________
De morgenstond heeft goud in de mond
Kommentera
-
Idag damp mitt nummer ner i brevlådan. Tyvärr verkar det som reklamen som leder till Fiskesnack.com inte finns med längre. Den var borta redan i förra numret ...
Annars tycker jag det här numret var väldigt bra med mycket blandat innehåll. Tummen upp för det !C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Har mailat och frågat vad som gäller ang reklamen nu iallafall. Kanske blivit nåt missförstånd men det visar sig väl när Thorbjörn väl sett mailet.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av medusaJag säger bara: ERÄ-LEHTI! Den ultimata fiske/friluftstidskriften! Underlättar förstås om man kan finska! Spöar alla andra s.k fisketidningar med hästlängder så som läget är just nu! Vill ändå säga att jag uppskattar både FJ och Fiskefeber!
Uuusch nej! Det enda man ser i den (ERÄ) tidningen är massa dödade fiskar...
Dem har tom en tävling för nätfiskare! Uuusch nej!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 068 visningar