Ursprungligen postat av Shimra
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nyörjarutrustning
Collapse
X
-
Det ska du inte bry dig om - fråga loss och låta griniga vara........griniga :-)Ursprungligen postat av Shimra Visa inläggTack för hjälpen, det blev detta.
Ska söka igenom forumet nästa gång jag vill vet något så att folk inte blir griniga.
Mvh Freddie
Lämna en kommentar:
-
Tack för hjälpen, det blev detta.Ursprungligen postat av lausvik Visa inlägg
Ska söka igenom forumet nästa gång jag vill vet något så att folk inte blir griniga.
Mvh Freddie
Lämna en kommentar:
-
gå på www.billigtfiske.com de har bra men billiga haspelspö och rullar och ca. allt som är värd inom "det enkla fisket" :-) Newport spöt 240 cm är mitt spö och rullen BBS Teben 40 min rulle - både billiga men skitbra till mitt fiske. Linorna är också fin kvalitet för prisen, krokarna bra, bra spinnare/drag/wobbare/jiggs/shad, men även sänken, flöten och krokar till fina pengar och de väljer alltid billigaste fraktalternativen :-)
Lämna en kommentar:
-
Absolut. Men det är ju en desto större anledning att kanske kolla runt lite innan man postar.
Framförallt läsa reglerna som är ett krav när man registrerar sig.
Och för att posta tråden på rätt ställe kanske man kollar kategorierna. Och kanske läsa lite där innan man skriver.
Men i dagens lata samhälle vill ingen anstränga sig själv utan ha allt serverat på silverfat hela tiden.
TS har fått det svar han behöver av dig Lausvik redan så jag passade på att upplysa om reglerna.
För de få som orkar söka sin information på forumet blir såna här trådar ett väldigt jobbigt och tidsödande moment i att hitta det man söker.
Det märkte jag själv för några år sen när jag var ute efter ett jerkset.
Redan då fanns det ett otal trådar som alla ledde till doggerkombon. Rätt trista att läsa om man vill ha något bättre..
Nu ska jag sluta spamma sönder en tråd som ingen ändå kommer läsa för alla startar nya trådar.
Skitfiske önskar surgubben som är grinig för han får för lite tid med spöt i handen.
Lämna en kommentar:
-
Ett iofs korrekt svar men en kille som gör sitt första inlägg här och som inte fiskat på 15 år... Give the guy a break! Köper han doggerkombon så kan han ju lugnt komma igång igen och sedan kanske han kommer igen med bättre inlägg här?Ursprungligen postat av index Visa inläggTesta söka. Det är en fråga som besvarats mååånga gånger.
Kollar du tex i "Allmänt om fiskeutrustning" så har du redan svaret i fjärde tråden
Lämna en kommentar:
-
Testa söka. Det är en fråga som besvarats mååånga gånger.
Kollar du tex i "Allmänt om fiskeutrustning" så har du redan svaret i fjärde tråden
Lämna en kommentar:
-
-
Nyörjarutrustning
Hej,
Har tänkt att återuppta fisket efter ca 15 års uppehåll och tänkte be om lite hjälp:
Skulle vilja få tips på bra utrustning som passar att börja om på.
Kostnad ca 1000kr.
Kommer fiska i mälaren från både mest land men även båt när tillfälle ges.
Så kom gärna med förslag på vilken utrustning som ska införskaffas.
Mvh FreddieTaggar: Ingen
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 200 visningar