heej alla fisktokar..:P skulle bara raportera att idag när vi skulle spela in en fiskefilm så gick det väldans bra...:P nästan direkt högg det...det känndes som en riktigt stor kloss, men den drog nästan inget men den va ju tung iaf...vi filmade drillningen i ca 5 minuter...förväntansfulla att se vad det är för ett as så ser man att nåt börjar skymtas....men vad i helvete hör jag kompisen skrika...det var dock ingen fisk utan en stor jäv*a planka på 1.5 meter....det var det värsta jag vart med om:P...vi fick iaf nöja oss med 6 gäddor...men det kke blir fler på onsdag när vi ska ut igen...kan bara raportera att den största gäddan vägde 6 kg och den minsta vägde hela 0.3 kg...:P//RILLE
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fiskefilm...
Collapse
X
-
Haha, släppte ni tillbaka plankan ;P?Ursprungligen postat av R.I.L.L.Eheej alla fisktokar..:P skulle bara raportera att idag när vi skulle spela in en fiskefilm så gick det väldans bra...:P nästan direkt högg det...det känndes som en riktigt stor kloss, men den drog nästan inget men den va ju tung iaf...vi filmade drillningen i ca 5 minuter...förväntansfulla att se vad det är för ett as så ser man att nåt börjar skymtas....men vad i helvete hör jag kompisen skrika...det var dock ingen fisk utan en stor jäv*a planka på 1.5 meter....det var det värsta jag vart med om:P...vi fick iaf nöja oss med 6 gäddor...men det kke blir fler på onsdag när vi ska ut igen...kan bara raportera att den största gäddan vägde 6 kg och den minsta vägde hela 0.3 kg...:P//RILLE
Lycka till med fisket på onsdag då och ska ni lägga upp filmen här när den är klar eller blir den undangömd för oss
?
Har som rekord gädda på 7kg hittills. Nu i sommar ska jag ändra rekordet till 10kg.
-
R.I.L.L.E
Ursprungligen postat av R.I.L.L.Eheej alla fisktokar..:P skulle bara raportera att idag när vi skulle spela in en fiskefilm så gick det väldans bra...:P nästan direkt högg det...det känndes som en riktigt stor kloss, men den drog nästan inget men den va ju tung iaf...vi filmade drillningen i ca 5 minuter...förväntansfulla att se vad det är för ett as så ser man att nåt börjar skymtas....men vad i helvete hör jag kompisen skrika...det var dock ingen fisk utan en stor jäv*a planka på 1.5 meter....det var det värsta jag vart med om:P...vi fick iaf nöja oss med 6 gäddor...men det kke blir fler på onsdag när vi ska ut igen...kan bara raportera att den största gäddan vägde 6 kg och den minsta vägde hela 0.3 kg...:P//RILLE
haha..ja det gjorde vi....du jag tror inte jag vågar visa upp den....:P skulle iof bli svergies roligaste men..aa......kanske klipper ihopp nåra firrar iaf..men vi får see...tacktack..
Kommentera
-
klart ni ska lägga upp den.... inget att skämmas för ju
Jag frigör mer än gärna lite utrymme på servern för er film. Tänk er bara, folk tankar hem filmern med stor förväntan att se lite ordentligt amatörfilmat gäddfiske, de ser filmer och pang där sitter den... drillningen är tuff och seg, den vill bara inte ge med sig och komma fram. Den visar inte ens en krusning på ytan...
en bra stund senare visar den sig... PLANKAN BWUAHAHAHAHAHAHAHAHA
Fan det är synd att ni inte bor i USA Americas Funniest Homevideos hade lätt gett er 10.000 $ för den filmen
ps. ni borde klubbat den och käkat plankstek till kvällsmat
Kommentera
-
r.i.ll.e
Ursprungligen postat av fogelbergklart ni ska lägga upp den.... inget att skämmas för ju
Jag frigör mer än gärna lite utrymme på servern för er film. Tänk er bara, folk tankar hem filmern med stor förväntan att se lite ordentligt amatörfilmat gäddfiske, de ser filmer och pang där sitter den... drillningen är tuff och seg, den vill bara inte ge med sig och komma fram. Den visar inte ens en krusning på ytan...
en bra stund senare visar den sig... PLANKAN BWUAHAHAHAHAHAHAHAHA
Fan det är synd att ni inte bor i USA Americas Funniest Homevideos hade lätt gett er 10.000 $ för den filmen
ps. ni borde klubbat den och käkat plankstek till kvällsmat
jaja...vi får se hur det blir med den saken...o sen har vi inget bra film redigeringsprogram.... :P haha... men jah kan kolla med kompisen..han kke kan fixat till den lite....:Pdet värsta av allt med drillningen var ju att den kändes verkligen big...för man drog,sen sjönk ju plankjäke*n till botten det va då det kändes som om den drog..
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 317 visningar