Fiskar+kvinna=skönhet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskar+kvinna=skönhet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

fisketips

Flygfiskaren ...

Hej på dig ..Jag har inte fiskat något sedan i höstas , väntar på att isen ska lossna ;=)

girren 33:

Det är synd att inte fler tjejer fiskar med tanke på allt vi har i huvudet som kan leda till ut brändhet...torrhud- övervikt-fräknar-osv...
    Det finns inget som är så läkande från stress och gnälliga ev gubbar som naturen , ett spö och jädrans massa beten och ett pb , så klart..

Är man en riktigt kunnig och proffsig fiskare som jag ...håller man sig instängd under vintern och putsar på sin skönhet .
    Det enda man behöver göra när det är dags är och spegla sig i vatten ytan PANG säger det ...och gäddorna flockas längst båtkanten ...eller hur ? (skratt)

Kommentera

Ursprungligen postat av cath
      Flygfiskaren ...

Hej på dig ..Jag har inte fiskat något sedan i höstas , väntar på att isen ska lossna ;=)

girren 33:

Det är synd att inte fler tjejer fiskar med tanke på allt vi har i huvudet som kan leda till ut brändhet...torrhud- övervikt-fräknar-osv...
      Det finns inget som är så läkande från stress och gnälliga ev gubbar som naturen , ett spö och jädrans massa beten och ett pb , så klart..

Är man en riktigt kunnig och proffsig fiskare som jag ...håller man sig instängd under vintern och putsar på sin skönhet .
      Det enda man behöver göra när det är dags är och spegla sig i vatten ytan PANG säger det ...och gäddorna flockas längst båtkanten ...eller hur ? (skratt)
      Nämen, nämen, nämen..Har du glömt allt jag lärt dig nu..Det är inte DU som ska spegla dig i vattenytan.
      Du ska hålla en SPEGEL över vattenytan så gäddorna kan komma upp o spegla sig..
      Att man ska behöva tjata såhär.. ;o)

Kommentera

Det är inte DU som ska spegla dig i vattenytan.
        Jasså....
        I verkligheten har jag INTE tid att spegla mig i vattenytan då jag gladligen sliter ihop några fenor
        MEN...jag minns en man som gärna sitter och slappar under fisketurerna och speglar sig i fiskfjäll medans hans händer befinner sig i högläge och båten ser ut som en slaktarbåt , det är alltså mannens blod som rinner efter båtkanterna ,fiskarna blöder sällan i min närvaro eftersom jag är djurvän.

Finns det någon här som känner igen denna man på min beskrivning?
        Sänd honom till mig (dags för ..återbetalning + ankfett )

Kommentera

Ursprungligen postat av cath
          Jasså....
          I verkligheten har jag INTE tid att spegla mig i vattenytan då jag gladligen sliter ihop några fenor
          MEN...jag minns en man som gärna sitter och slappar under fisketurerna och speglar sig i fiskfjäll medans hans händer befinner sig i högläge och båten ser ut som en slaktarbåt , det är alltså mannens blod som rinner efter båtkanterna ,fiskarna blöder sällan i min närvaro eftersom jag är djurvän.

Finns det någon här som känner igen denna man på min beskrivning?
          Sänd honom till mig (dags för ..återbetalning + ankfett )
          Just say "when". He agrees completely. It sure is time for that. ;o)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
          7 svar
          1 532 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
          Startad av highfour, 2010-11-10, 13:34