Om du vill göra tumnaglar snabbt så ska du testa Easy thumbnails. Gratis och bra program.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ja vad vet jag. !?!
Collapse
X
-
jag känner flode. har någon listat ut det? nej men det skulle vara kul att träffa dom som är mest aktiva någon gång i verkligheten. fast om det vore lika spänt som det är på forumet så skulle det nog bli en stor hög med bråk. allvarlig så tror jag att det skulle mjuka upp stämmningen lite. man är lite försiktigare och snällare i verkligheten. kan nog dom flesta hålla med om. det finns nog dock en som inte borde visa sig för att inte få allvarligt nedsatt hälsa
Kommentera
-
Eller...
Ursprungligen postat av trashmastadet var inte fiskemässigt jag menade utan hur aktiv du var på forumet... inget sedan i aug tills idag då!
jo det var ju en fin gädda men det skall bli större på lör och sön.
hemsidan går bra, snart uppe igen. domänen reggad nu: www.teammosbricka.se
skall bara hitta ett bra prog att göra thumbnails/bildsidor etc med så jag lätt kan kötta ut efter turerna, sedan kommer den upp.
om du vill göra tumnaglar med färdiga bildspel till hemsidan kan du använda detta gratisprogram.
Create stunning online photo albums with jAlbum. Discover the most powerful web album making tool there is!
//Fred
Kommentera
-
såg när jag gick in på sidan att det var det jag använt en gång i tiden. hade dock helt förträngt vad det hette. kanon! skall nu bara mixtra lite med det så jag får det snyggt!
Kommentera
-
Känner ingen här, men träffade "Salmon"-nånting på ett pokerbord härom natten, han finns visst här.
Kan ingen komma hit och fiska lite med ensamma mig... hu huuu...
-Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
-Han ska in, och det VET DU!
Kommentera
-
Jävlarns, finns det fler från Rottne här??Ursprungligen postat av El_Kebabokänner ingen vad jag vet, snackar lite med pushup ibland då han fick mig frälst på ytjerk i somras. Annars är det dåligt med folk från min trakt här tycker jag, är väl några från växjö men inte många..
I sommar blir det kilosborrar på innaren hähämyspace.com/klubbdist
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ZilHar varit ute med Stizo några gånger...
Dem andra jag har träffat från FS är Bergman, Carpfenmaster, Push-Up, esox (fd kulan)
Dem jag känner personligen är Pexx, Zil, Jerklimpan, Pikefisher73...
Finns säkert fler men dessa kommer jag på nu. Sorry ifall jag glömde er?!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 574 visningar
0 gillar