jag skriver och jag gör det med värdighet.!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fy va trist!
Collapse
X
-
Johannes: I vanliga fall skriver jag inte personliga saker men Willey... Jag vet inte vad jag ska skriva...Du ser ju att fler tycker likadant? Och om personen kommer med omogna fjortisinlägg som " Du verkar bög kiwi" och annat almänt dumt så är det klart jag blir glad om Jag slipper se all dumskit killen skriver?Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.
Kommentera
-
Jag fattar inte heller vad det är som är så farligt med att säga vad man tycker, folk här inne kan ju verkligen inte ta kritik, blir ju helt förstörda.Ursprungligen postat av mangeboy79dårlig stämmning ?? alla har olika åskiter ! om jag ser ett kasst foto måste jag inte kommentera det! men jag respekterar den som gör det! dom som klagar på kassa bilder höjer klassen på fotoalbomet! sen är det inte hela världen om inte alla kommer överens hela tiden!
EDIT; Så drar vi igång igen
Senast ändrad av Flodebanan; 2006-02-04, 23:26.sigpic
Kommentera
-
ett forum på internet är ganska bäddat för att bråka på. men vem bryr sig på riktigt egentligen? sen håller jag med om att folk här inte kan ta kritik eller fatta att man skojar. men det kanske bara är ett fåtal gnällspikar här som tar så mycket utrymme att dom verkar vara många. är det kanske så att ni som tycker stämmningen är dålig aldrig någonsin råkar ut för en konfrontation i det verkliga livet? sånt händer! jämför allt trevligt och possitivt som folk skriver mot det dåliga, vilket överväger?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mangeboy79dårlig stämmning ?? alla har olika åskiter ! om jag ser ett kasst foto måste jag inte kommentera det! men jag respekterar den som gör det! dom som klagar på kassa bilder höjer klassen på fotoalbomet! sen är det inte hela världen om inte alla kommer överens hela tiden!
................bra sagt!achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
ingenjävlalallareiafall
asså kiwi lägg ner. allihopa är faktiskt jävligt irreterad på sånna som dig. varför ens bry sig jag, anser att alla som inte får någon fisk är avundsjuka på andra, kolla på elanen han får mycket fisk och jag har aldrig sett han klaga på nån annan. sen har vi flodebanan som inte verkar komma ut så mycket och han klagar så mycket att tagenterna är alldeles slitna.
valde att vara anonym för att ni skulle bli riktigt förvånnade om ni fick reda på vem jag är..!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ingenjävlalallareiafallasså kiwi lägg ner. allihopa är faktiskt jävligt irreterad på sånna som dig. varför ens bry sig jag, anser att alla som inte får någon fisk är avundsjuka på andra, kolla på elanen han får mycket fisk och jag har aldrig sett han klaga på nån annan. sen har vi flodebanan som inte verkar komma ut så mycket och han klagar så mycket att tagenterna är alldeles slitna.
valde att vara anonym för att ni skulle bli riktigt förvånnade om ni fick reda på vem jag är..!
förmodligen inte, MEN jag skulle bli förvånad om du är mycket över 15 bast!
om alla är irriterade på ngn så är det upp till dom själva att säga det eller begära att moderatorn gör ngt. varken du eller någon annan ska komma och tala för min räkning. jag personligen tycker att t ex. flodebananen är en ganska kul filur som livar upp stämmningen, ibland säger han bra saker och ibland säger han puckade saker. exakt som dom flesta av oss. men till skillnad från mååååånga "tyckare" på detta forum, så kan han faktiskt lite om fiske och fiskeprylar. visst har jag haft mina små duster med honom, men det är ju för fan bara roligt. gillar man inte detta kan man hänga på www.knyppla.nu eller någon annan sida som www.likriktning.com
här finns det moderatorer och jag anser att dom sköter sig kanonbra. dom gör det dom hinner och tycker är befogat. att det ibland slinker igenom ett och annat är väl inte hela världen? slappna av och låt idioterna vara idioter. inte lär dom ändra på sig för att ngn anonym pajas, som tror att ngn skulle bry sig om han skrev sitt namn, tycker klumpigt formulerad smörja.Senast ändrad av ALQ; 2006-02-05, 00:10.achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Vad som behövs på ett forum som detta där stämningen är så sur imellan åt är en stenhård hand från moderatorn...
Moderatorn bör gå in och tillrätta visa dessa som "förpestar" stämningen och be de komma tillbaka när de kan uppföra sig med normalt hyffs och netikett.
Typ personer som kommer in med onödiga inlägg liknande "du verkar vara bög" eller "fy fan för jägarsvin de är fan sjuka ihuvudet" de bör ju hänvisas till lunarstorm eller http://forum.kalleanka-klubben.se.
Behandla andra som ni vill bli behandlade själv.
WORD!JohannesR: Om du inte gillar någon på din arbetsplats/skola går du fram till den och säger det rätt ut som på detta forum? Jag tror inte det flesta gör de iallafall.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 170 visningar