Och Svendsen Sport lanserar under Pro Logicnamnet en till BD kopia som ser ut som en GT fast med flärpar på sidorna..Ja herregud..Rid på vågorna bara..Skit i om det är bra eller inte.. *suck*
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
billiga "bulldawg"
Collapse
X
-
Hmm. Rätta mig om jag har fel; CWC sålde Bulldawgen i Sverige fram till för ett par år sedan. Och anledningen till att de slutade med BD var att de började med Ghosttailen i stället.
Om det är som jag kommer ihåg det så var ju BDn otvetydigt först på marknaden.
Kan det kanske vara så att någon blandar ihop Ghosttailen med Helltailen? (Gud förbjude)
Då hamnar saken i ett annat läge, iaf vad gäller den svenska marknaden.
//Stefan
Kommentera
-
P A
Men dom går ju inte att blanda ihop..Föresten..Ring mig imorgon..har ett par saker att dryfta..Säg "Red Devil" bara..Ursprungligen postat av RudaHmm. Rätta mig om jag har fel; CWC sålde Bulldawgen i Sverige fram till för ett par år sedan. Och anledningen till att de slutade med BD var att de började med Ghosttailen i stället.
Om det är som jag kommer ihåg det så var ju BDn otvetydigt först på marknaden.
Kan det kanske vara så att någon blandar ihop Ghosttailen med Helltailen? (Gud förbjude)
Då hamnar saken i ett annat läge, iaf vad gäller den svenska marknaden.
//Stefan
Kommentera
-
Är det Hells Angels snack ellerUrsprungligen postat av P AMen dom går ju inte att blanda ihop..Föresten..Ring mig imorgon..har ett par saker att dryfta..Säg "Red Devil" bara..
http://www.red-devils-mc.com/
Missförstå mig inte med MITT inlägg - jag hörde talas om ghosttail först menjag tvivlar inte på att BD har funnits längre i sverige...Senast ändrad av CalleX; 2006-02-16, 00:03.
Kommentera
-
asså allvarligt, den här tråden har urartat till ett kaos där alla försöker läxa upp varandra, det går inte att säga om kopian är bättre än originalet bara för att den e billigare eller tvärtom, alla har ju sina favoriter, jag köpte tillexempel en atom kopia på sunes för en par år sen, det var det bästa skeddraget jag haft... Så snälla, skärp er, det enda ni bidrar till, de e en otrevlig stämning...
Kommentera
-
Om vi börjar använda produktrecensionsdelen här på Fiskesnack.com så kan detta bli kanon. Ganska spännande att läsa folks kommentarer om en produkt innan man själv köper en.
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av GummiAnka___asså allvarligt, den här tråden har urartat till ett kaos där alla försöker läxa upp varandra, det går inte att säga om kopian är bättre än originalet bara för att den e billigare eller tvärtom, alla har ju sina favoriter, jag köpte tillexempel en atom kopia på sunes för en par år sen, det var det bästa skeddraget jag haft... Så snälla, skärp er, det enda ni bidrar till, de e en otrevlig stämning...
Vaddå! Klart man måste få disskutera och se andra syn på saken...
CWC sålde BD och var nöjda med det. Sedan kom AB och sålde BD till halva priset, CWC blev lite "sura" eftersom dom då tog marknadsandelar. Jag tror GT var lite mera en "motattak" för att kunna komma fram med ngt ännu billigare än AB.
Men det är bara så jag fattat situationen...sigpic
Kommentera
-
knota
Heter tydligen Alien Eel enl annons i sista FFA.(nr3 sid15)Ursprungligen postat av FlodebananHär kommen en kopia till:
http://prologicfishing.com/productBig.asp?id=277 - kika till höger
har ju iofs fått bröstfenor också
njoy
Kommentera
-
kopia på storms "thunderdog"?
väldans fint namn på det föresten
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
12 905 visningar