Ursprungligen postat av Badfish
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
abstinens någon?
Collapse
X
-
Har beställt min extraspole ifrån Karlstads fiske och fritid, vad e det du ska fiska imorn?
-
Nu blev jag väldigt nyfiken. Vart i norsälven fiskar du? Kör nämligen en väldig massa där själv! Öppet nedtröms frykforsen, iallafall en bit, satans strömt dock. Var is över hela en bit ner men vet inte hur mycket bättre det är nu efter denna veckan, bör vara en del öppet.Ursprungligen postat av BadfishMmm jag har gått lös i karlstads alla fiskeaffärer nu, vill inte veta va ja har lagt ut på fiskegrejer dom senaste 3 månaderna. Det lindrar inte suget nånting det bara förvärrar det! men va ska man göra?
Ska ut te norsälven nu på söndag, det har nog släppt ytterligare lite nu.
Nej ja ska ut och tvätta båten nu. Kanske kan styla den eller nått också
ja har ju all tid i vintern.
Kommentera
-
abstinens, jo, som fan. vet inte hur mycket jag handlat eller hur många gånger jag har plockat med prylarna. snart får isen ta och dö, jag har byggt upp ett hat mot nästan alla former av fruset vatten och funderar på att slå bort isen med ett kvastskaft.
säger bara ultralätt
Kommentera
-
Jodå!
Abstinens finns det!
1 ½ dag kvar tills man drar till Venezuela och flugfiskar Tarpoon och Bonefish
i 12 dagar....
ahhhhhhhhh.. vill inte JOBBA..............
Ursprungligen postat av PålssonTror ni att man har fiskeabstinens eller?
Här sitter man uppe när ungarna o sambon sover, tar en öl
glor på fiskesnack bjuder på fiskeprylar på tradera.
Man har knappt 200 meter till sjön...men var fan är våren!!!
Vill ha islossning nu!!!
Får snart panik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha det!
Kommentera
-
Ah ok, aldrig kört där uppe själv tyvärr. Fått bra där annars eller?Ursprungligen postat av BadfishVid verket utanför kil, finns inte en fisk så långt ögat kan nå men det är roligt att stå och kasta lite iaf. Sen har jag vart under norsbron också men där är det så mycket snö, eller det var det när jag var där för 2 veckor sen.
Kör själva nedströms frykforsen men det är fortfarande väldigt strömt så man kan inte jerka från kanten och båten får man inte i då det fortfarande i söndags var mycket is strax nedanför.
Kommentera
-
Sex är sekundärt, fiske primärt! =)Ursprungligen postat av erki100% fiskeabstinens här, har gått igenom all fiskeutrustning nu och kollat vad som behöver kompleteras. Väntar bara på att den jävla vintern ska sluta, gillar snö och kyla men inte lika mycket som att sitta och titta på flötet/larmen i väntan på ett napp. Att ha ett böjt spö med en knarrande broms är just nu mer efterlängtat än sex....
Var e våren?Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
Känner av symptom på fiskebrist, och det gör ont....men nu på lördag så skall man till mörrum och de kommer bli så jävla skoj!! Sen kommer ja nog lägga lite tid på öland å jaga havsöring nu när isen börjat släppa!!- Öland, Kalmarsidan och Smålands insjöar -
Kommentera
-
Vid Kaplansbron e det snö och isfritt, vet inte hur djupet e där än men i brist på annat funderar jag på att testa där i slutet av veckan.Ursprungligen postat av BadfishVid verket utanför kil, finns inte en fisk så långt ögat kan nå men det är roligt att stå och kasta lite iaf. Sen har jag vart under norsbron också men där är det så mycket snö, eller det var det när jag var där för 2 veckor sen.
Det e ju inte så långt från kronoparken så....
Kommentera
-
Vet inte om jag är helt förvirrad men vart är det???Ursprungligen postat av erkiVid Kaplansbron e det snö och isfritt, vet inte hur djupet e där än men i brist på annat funderar jag på att testa där i slutet av veckan.
Det e ju inte så långt från kronoparken så....
Bron alltså, inte krp.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 127 visningar