Multikulturellt sverige och multirulle......*lustigkurrar*
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ytfisketräff...
Collapse
X
-
Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
-
Jättebra jobbat av grabbarna i Bro fiske. Små fina träffar är bra för sammanhållningen oss sportfiskare emellan. Sen att dom har Lejondal som vatten är toppen. Kommer inte själv, men hade gärna gjort det. Hade velat haft min egen båt med. Men dessa är ur funktion. Och ryggen är heller inte på topp för lyft. Hade då inte låtit bli att jigga he he ändå.Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.
Kommentera
-
Elanen, klart du ska komma... städa i kalendern o prioritera detta. Du får jiggdispens.Ursprungligen postat av elanenJättebra jobbat av grabbarna i Bro fiske. Små fina träffar är bra för sammanhållningen oss sportfiskare emellan. Sen att dom har Lejondal som vatten är toppen. Kommer inte själv, men hade gärna gjort det. Hade velat haft min egen båt med. Men dessa är ur funktion. Och ryggen är heller inte på topp för lyft. Hade då inte låtit bli att jigga he he ändå."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
Tycker att han ska ta med pluntan oxå...Ursprungligen postat av obHan får väl smyga ner en liten jiggask innanför västen på samma sätt som man smusslar in fickpluntan på krogen...
"Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
Någon kan säkert hämta upp dig vid Bro station om du åker kommunalt. Båt håller vi med."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
... fem platser kvar..."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
I Bro, info på www.brofiske.net...Ursprungligen postat av _bagarn_Vart är det??"Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
Foton
Collapse
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 562 visningar
0 gillar