ha ha limnos
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sponsortröja?
Collapse
X
-
Ja asså..."the issue" var vad som anses angående förfarandet (haha jag skrattar på mig i ordekvilibrismen) att ha med sig en reklam/sponströja väl inpacketerad i ryggsäcken för att tagas fram vid första bästa fototillfälle för att glädja en eventuell sponsor eller kanske smörja en potentiell sådan.
Känner man för att stalkingfiska iförd en röd t-shirt med gul text "sponsrad av shit-baits" så får man väl göra det (each to his own), det var inte DET jag ställde mig frågande över...
:-)[FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
-Ta med skräpet hem.
-Var ödmjuk.
-Njut. Sluta hetsa o stressa.
-En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]
http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...
Kommentera
-
det här har väl redan du uttalat dig om i en fiskejournalen förra året eller något.. jag kör med en fiskekompaniet tröja för att den är enligt mig snygg, skön och det är väl till för att ha på sig när man fiskar... dessutom handdlar jag bara från dom numera, och har inget emot att göra reklam för dom..does it smell like bitchslap? 'cos that´s what i´m cooking'
Kommentera
-
Hmmm...?...
Är det INGEN som förstår vad jag menar eller är jag så otydlig i min fråga?
Det handlar alltså INTE om de kläder du har på dig när du fiskar, utan den reklam t-shirt du tar på dig ENDAST vid fototillfället.[FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
-Ta med skräpet hem.
-Var ödmjuk.
-Njut. Sluta hetsa o stressa.
-En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]
http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...
Kommentera
-
japp de finns de.Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Hade jag fått pengar för varje kort på en storfisk (med sponsortröja på mig) så hade jag givetvis haft den med... Men tveksam till om många packar ner den för att den ska vara ren.... Det kan man fixa i Photoshop om det är något söl på den vettu! =)Ursprungligen postat av KnudorFnugelfufenHmmm...?...
Är det INGEN som förstår vad jag menar eller är jag så otydlig i min fråga?
Det handlar alltså INTE om de kläder du har på dig när du fiskar, utan den reklam t-shirt du tar på dig ENDAST vid fototillfället.
Sedan är det ju inte så lätt att bli sponsrad... Då får man la köpa en istället
Fick en röd Energy munktröja av Dansken när jag beställde rätt mycket saker... Tycker själv korten blir jävligt snygga med röd tröja på sig... och det är inget minus att det står något fiskerelaterat på den... men jag har den ju som fisketröja... ej nedpackad i väskantröja =)....
Kommentera
-
Det finns äsäkert en hel del sådana i vårt land.
Ex. var det för något år sedan en wobbler som fiskade sjukt bra hos guiderna.
Men leverantören blev om bedd att inte säga det för de var sponsrade av ett annat märke.....
Att folk byter keps vid fotografering är ex. vanligt. Har sett det själv flera ggr.Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
Kommentera
Foton
Collapse
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
2026-08-16, 19:03 -
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 517 visningar