Är det någon som har någon länk til en fiskesida där det inte hänger en massa elitister och hysteriska C&R-fanatiker? Är ganska trött på att se samma grupp människor gnälla om slakt så fort dom ser en död fisk i fotoalbumet, hacka ner på folk som postar bilder på vad dom tycker är hyfsade fiskar, garvar åt andras fiskegrejer och vad annat man gärna skulle slippa se.
Jag är inte intresserad av något flamewar eller svar typ "Ah men fatta asså snubben du är CP kolla min grymma fiskpinne" eller något sådant, utan jag vill hitta ett forum där folk tolererar olika åsikter om fiske och där dubbelmoral (á la "det är helt ok att ha ihjäl ett par dussin mörtar, men att äta en gädda är helt förbjudet") saknas.
Eller är jag den enda som diggar ödmjukhet / ömsesidig respekt?
Jag är inte intresserad av något flamewar eller svar typ "Ah men fatta asså snubben du är CP kolla min grymma fiskpinne" eller något sådant, utan jag vill hitta ett forum där folk tolererar olika åsikter om fiske och där dubbelmoral (á la "det är helt ok att ha ihjäl ett par dussin mörtar, men att äta en gädda är helt förbjudet") saknas.
Eller är jag den enda som diggar ödmjukhet / ömsesidig respekt?

Kommentera