Bass Pro Shop - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bass Pro Shop

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bass Pro Shop

Varför lyckas alltid Bass Pro Shop alltid hur lite man än beställer få ned varorna i ett litet paket. Och på det viset alltid få betala tull. Fast man mailat och velat ha det skickat i vadderad påse eller liknande.
    Är det nån här som fått dom på bättre tankar. Att skicka som brev skulle ju lösa det bättre och billigare för oss kunder. Men dom envisas med sina paket till leda. Nån som lyckats övertala dom där borta till nåt smartare för oss kunder. Gurra.
    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

ja på dom bara gurra!
    Keep talking about me, You are just making me famous..
    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Bass pro shops är egentligen ingen billig affär i USA. Dom satsar på att det ska vara en upplevelse att handla i deras butiker och att folk (i USA) därmed ska vara beredda att betala mer. Försök hitta grejer hos mindre firmor typ Cpt Bob's och liknande.

Kommentera

Är det några fler än jag som besökt Bass pro shop?

Jag var dit (Florida) för några månader sedan och kan intyga på att det är en upplevelse... Där ska man ha en hel dag på sig och kolla i lugn och ro, tyvärr hade inte jag det men han svischa förbi det mesta i alla fall.
        Det är inte bara fiske i denna butik som många tror utan även jaktprylar, armborst, Frilufts prylar, jätte akvarium, kläder, uppstoppade djur osv.
        Att camouflage är stor i Usa är inte att tvivla på, finns till och med många olika möbler (soffor) med cammo mönster.

Sen hade dom ett gäng Tracker & Nitro båtar i butiken som jag dreglade över så pass att försäljaren gav mig en tracker keps för visat intresse.

Ni som vart där dela med er av era intryck...
        www.teamwengrud.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Xtreame
          Är det några fler än jag som besökt Bass pro shop?

Jag var dit (Florida) för några månader sedan och kan intyga på att det är en upplevelse... Där ska man ha en hel dag på sig och kolla i lugn och ro, tyvärr hade inte jag det men han svischa förbi det mesta i alla fall.
          Det är inte bara fiske i denna butik som många tror utan även jaktprylar, armborst, Frilufts prylar, jätte akvarium, kläder, uppstoppade djur osv.
          Att camouflage är stor i Usa är inte att tvivla på, finns till och med många olika möbler (soffor) med cammo mönster.

Sen hade dom ett gäng Tracker & Nitro båtar i butiken som jag dreglade över så pass att försäljaren gav mig en tracker keps för visat intresse.

Ni som vart där dela med er av era intryck...
          Jag har varit både i Springfield butiken i Missouri och butiken i Miami Florida. Finns dessutom en butik på vägen ner mot Key West som heter "Offshore angler" eller nåt sånt som bara säljer saltvattenprylar men den är inte så stor. Springfield butiken är Missouris största turistattraktion (eller var då det året jag var där) den slår butiken i Miami med hästlängder. Förmodligen för att det var i Springfield allt startade .

Kommentera

vilken affär

jonas, vilken shop handlar du av? Har handlat av olika firmor i usa och ibland "slipper" man tull o moms och ibland inte.

Kommentera

MM, J&H är bra!

Kommentera

Jo jag shoppade järnet på Outdoorworld i detroit nu i augusti.. Det finns lite för mycket prylar.. Andra gången där hade jag kollat katalogen och visste bättre vad jag var ute efter, då gick det att greppa..

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
                14 svar
                3 123 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg uditsen
                av uditsen