vaddå omoget, alla har åsiktsfrihet,
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
nybörjartur
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Henrik_L jag håller med tribal... Det här var nog det värsta jag har sett någon skriva här på forumet på väldigt länge.
Det hela handlar bara om att DU själv känner dig så misslyckad att du måste ha någon eller några att klanka på.
Jag tycker at vi skall uppmuntra dagens unga att fiska mer. Det kan bara leda till bra saker.
Du kanske har också blivit av med din bilstereo pga ungdomar i den sena tonåren som inte har haft bättre saker för sig???Senast ändrad av Stizo; 2003-05-24, 23:31.
Kommentera
-
stizo varför skulle jag känna mej misslyckad överhuvudtaget? men du kanske gillar synen på en liten unge som släpar en 10kilosgädda i gruset efter cykeln istället för att nån som satsat pengar och lagt ner mkt tid för den och kan återutsätta den.
Jag fiskar för min egen del och jag har inte nåt utbyte av att smågrabbar fiskar.
Och jag har inte fått nån bilstereo stulen, däremot har några grabbar sparkat ett hål i min båt efter ett misslyckat fiske.
för övrigt så är jag inte det minsta misslyckad, iaf inte när det gäller fiske.my precious....
Kommentera
-
Fiskade du aldrig som grabb? Jag tror inte att du heller gjorde allt rätt då?Originally posted by Henrik_L
stizo varför skulle jag känna mej misslyckad överhuvudtaget? men du kanske gillar synen på en liten unge som släpar en 10kilosgädda i gruset efter cykeln istället för att nån som satsat pengar och lagt ner mkt tid för den och kan återutsätta den.
Jag fiskar för min egen del och jag har inte nåt utbyte av att smågrabbar fiskar.
Och jag har inte fått nån bilstereo stulen, däremot har några grabbar sparkat ett hål i min båt efter ett misslyckat fiske.
för övrigt så är jag inte det minsta misslyckad, iaf inte när det gäller fiske.
Det enda man kan göra är att upplysa och tillrättavisa dessa grabbar. Man kanske får lite dumma kommentarer tillbax men jag kan nästan lova att dem tar till sig det på ett eller annat sätt.
Kommentera
-
Inte klanka på varann nu grabbar ! Nu ska vi vara glada fiskare ...
Kan ju själv erkänna att jag "bonkade" typ allt jag fick när jag var mindre. Tänkte faktiskt inte alls på att släppa tillbaka dom förrän man blev lite äldre ... nu vet man bättre och "bonkar" endast när man ska ta hem nåt att käka.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 314 visningar