Tack för mig - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tack för mig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Såklart finns stora brister som borde kunna åtgärdas i snabbare takt än vad som sker/skett , det har vi rätt o kräva.
    Innehållsmässigt blir forumet precis så bra som vi gör det till. Att vi ställer vettiga frågor och ger dito svar . Att vi håller en god ton sinsemellan är ett bevis på mognad och omtanke. Att vi - vi som läser producerar intressanta rapporter , reportage eller frågeställningar. Ingen kommer att göra det åt oss.
    Men så klart det sker alltid en utveckling och alla gillar inte allt men då har var och en ett ansvar för att bidra.
    Under de år jag varit med så tror jag att det skett en stor omsvängning av fiskeintressets inriktning på vår sajt. De första åren jag skrev så kunde jag ha flera hundra visningar , nu får jag va nöjd om jag når hundra , inte för att antalet är så viktigt , men det pekar på att det skett en " utveckling ". Eller så skriver jag bara så tradigt så folk lessnat.
    Jag kommer att fortsätta bidra så länge jag tycker att jag har ngt vettigt att komma med.
    Du är välkommen tillbaka Stahre oavsett hur länge du varit med. Må väl
    Peter b

    Kommentera


    • #12
      Lagt ner de här också, slänger ett getöga ibland bara. Stahre du har mitt nr så de är bara sms:a om du vill snacka fiske ;-)

      Kommentera


      • #13
        Tråkigt Stahre! Läst mycket som du skrivit..men var sak har sin tid :/

        Kommentera


        • #14
          Tråkigt Stahre du har bidragit mycket till forumet. Men förstår också varför du lämmnar då inget fungerar, sportfiskarnas inkompetens har totalt dödat forumet, tur att man inte förlänger medlemskapet där iallafall.

          Kommentera


          • #15
            Funderar på att göra detsamma. Fiskesnack va bättre förr med fler aktiva trådar och användare. Nu känns det nästan dött.
            Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

            Kommentera


            • #16
              Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inlägg
              Funderar på att göra detsamma. Fiskesnack va bättre förr med fler aktiva trådar och användare. Nu känns det nästan dött.
              Forumet blir vad gamla forumrävar gör det till. Väck liv i gamla trådar där Du eller någon annan kan ha ny input och bidra till ett mer levande och glatt forum. Att folk kommer och går från ett forum är bara fullt normalt. Att påstå att allt var bättre förr visar bara på att man är på väg mot en gubbig ålder med för lite kvinnokön i omgivningen...

              Kommentera


              • #17
                Ni får det nästa att låta som en skilsmässa, de är ofta definitiva och livsavgörande...
                Typ "When I leave there is no turning back..."

                Kommentera


                • #18
                  Klaga här istället:

                  https://www.facebook.com/Sportfiskarna/

                  Det beror kanske på svagt intresse från oss själva

                  https://www.fiskesnack.com/forum/all...berdebatt-2018

                  21 svarade och 2286 tittade
                  Senast ändrad av Peje; 2019-08-03, 18:35.

                  Kommentera


                  • #19
                    Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg

                    Forumet blir vad gamla forumrävar gör det till. Väck liv i gamla trådar där Du eller någon annan kan ha ny input och bidra till ett mer levande och glatt forum. Att folk kommer och går från ett forum är bara fullt normalt. Att påstå att allt var bättre förr visar bara på att man är på väg mot en gubbig ålder med för lite kvinnokön i omgivningen...
                    Har man varit med sedan 2009 på forumet så har man sett skillnaden. Lite svårt om man bara varit med sedan 2019. Forumet va mycke bättre innan.
                    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

                    Kommentera


                    • #20
                      Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inlägg

                      Har man varit med sedan 2009 på forumet så har man sett skillnaden. Lite svårt om man bara varit med sedan 2019. Forumet va mycke bättre innan.
                      Ja, vilka fel har Ni gjort för att få det så mycket sämre då?

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      • Newborn
                        Svar till Värde?
                        av Newborn
                        Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
                        2024-01-13, 20:31
                      • Knox88
                        Värde på spön ?
                        av Knox88
                        Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
                        2023-08-13, 11:49
                      • Backslag
                        Svar till Cisco Kid, mindre
                        av Backslag
                        Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
                        2023-09-03, 20:16

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
                      15 svar
                      4 576 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      63 svar
                      13 590 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RUSTY HOOK  
                      Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
                      16 svar
                      1 467 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
                      19 svar
                      5 331 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
                      20 svar
                      25 573 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Arbetar...
                      X