Nu börjar det dra ihop sig för sportlov för oss elever på Sävenfors här! Hem bär det av oxå
isen är fin och självklart kommer jag inte låta bli att fiska! Vill verkligen ta min första gös från isen i år! lite heta tips vore fan inte fel! pimpla gös vet jag inte om det blir, men ismete och angel kommer bli av
var ska jag söka dessa mystiska fiskar? vet ju var jag brukar kunna få gös under sommaren, äre värt att söka dom där nu oxå? har en brant utanför en ö hemma jag tror skulle kunna hålla gös, men vet ju inte ännu! testa tänkte jag! men hur ska jag göra med allt?sätta ut grejerna och nöta på på samma ställe, eller flytta runt och söka av lite? smaksak kanske?
tipsa mig om allt och lite till, för jag ska och vill fånga gös
tjingeling //Gutta!
isen är fin och självklart kommer jag inte låta bli att fiska! Vill verkligen ta min första gös från isen i år! lite heta tips vore fan inte fel! pimpla gös vet jag inte om det blir, men ismete och angel kommer bli av
var ska jag söka dessa mystiska fiskar? vet ju var jag brukar kunna få gös under sommaren, äre värt att söka dom där nu oxå? har en brant utanför en ö hemma jag tror skulle kunna hålla gös, men vet ju inte ännu! testa tänkte jag! men hur ska jag göra med allt?sätta ut grejerna och nöta på på samma ställe, eller flytta runt och söka av lite? smaksak kanske?
tipsa mig om allt och lite till, för jag ska och vill fånga gös

tjingeling //Gutta!

Kommentera