Ursprungligen postat av FiskeFreakOscar
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Blekinge tips!
Collapse
X
-
Det roliga med inlägget var att det var ett PLUS efter 10'an - hade Jimmee spolat det tecknet så hade det väl inte varit så roligt direkt...Ursprungligen postat av Rudan Visa inläggNästan tio betyder exakt nästan tio.
Vem som helst hade översatt 9.980 till 10.000, men inte mb79.
Starkt. Han har fortfarande den första drömgränsen kvar att knäcka.
//Stefan
Kommentera
-
Är du dum på riktigt ellerUrsprungligen postat av theoneandonly Visa inlägghaha! Du får nog låna ut eriskberg som en rysk misilbas om du ska tjäna in 100 miljoner på det under din livstid!
?
sigpic
Kommentera
-
nej då riktigt så mycket är det inte .brukar vara nere där nästan hela hösten våren + lite till så mycket folk har jag aldrig varit med om förutom den korkade tävlingen dom årligen harUrsprungligen postat av KG? Visa inläggSka bli intressant att se hur länge Blekingefisket håller stilen. När vi var nere för två år sen såg vi inte en båt, det var rätt lugnt i våras också. Men nu var det tydligen båtar i nästan varenda vik, och då är det bara februari...Ska man åka ner i slutet av mars så är det köbricka som gäller...
mvh niclas
Kommentera
-
Nu är ju jag inte vem som helst.....Ursprungligen postat av Cisco Kid Visa inläggSå för dig hade det varit en 10-kilos ? Om man nu har en våg där det står 9980g...varför ska då "vem som helst" översätta den till 10000g ? Det är ändå en fin gädda...
Grattis till tolvan förresten !
Helt klart ett dåligt ordval av mig.
Det jag ville få sagt var att det skulle vara väldigt lockande för många att säga att den var på 10+.
Mange ville inte ha en tveksam så han safeade.
Och tack så mycket.Smakstart på fiskeåret.
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
Haha själv, du menar att man måste tjäna in hela köpesumman? Varför skulle Ryssland vara intresserad av en missilbas där när dom avvecklat sina militärbaser i Vietnam och Kuba?Ursprungligen postat av theoneandonly Visa inlägghaha! Du får nog låna ut eriskberg som en rysk misilbas om du ska tjäna in 100 miljoner på det under din livstid!How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Plats
Var i Blekinge var du. Det skiljer sig ganska markant på djup metod samt färger beroende var i Blekinge du var.Ursprungligen postat av FiskeFreakOscarVa ute för första gången idag och bustern funka bäst. Fick dock bara 2 4or och en 3a men hade många efterföljare och några missade hugg. Alla hög hyffsat grunt. Men vi är ganska nöjda endå för första gången är altid svår. Annars värkar fisket fortfarande va grymt. Pappas prata med sin kompis Fredrik och han och Trumman hade haft riktigt bra fiske. Sen hade nån dansk missat en fisk han uppskatta till mellan 16-18 kg. Han såg när den högg och blev helt schockad. Ligger det verkligen is i delar av blekinge?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggHaha själv, du menar att man måste tjäna in hela köpesumman? Varför skulle Ryssland vara intresserad av en missilbas där när dom avvecklat sina militärbaser i Vietnam och Kuba?
Ehh...kanske inte ska ta det så bokstavligt...
Kommentera
-
Skulle tippa på lite I_RO_N_IUrsprungligen postat av Alessandro Visa inläggVarför skulle Ryssland vara intresserad av en missilbas där när dom avvecklat sina militärbaser i Vietnam och Kuba?sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 364 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av jimmy85
2026-04-27, 16:56
|
||
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 183 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av uditsen
2025-07-29, 09:05
|
||
|
Startad av NickeGbg, 2019-07-07, 21:25
|
172 svar
15 758 visningar
2 gillar
|
Senaste inlägg
av NickeGbg
igår, 12:07
|
||
|
Startad av Kulfisk, 2021-10-03, 21:21
|
15 svar
1 162 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Kulfisk
2025-08-24, 13:59
|
||
|
Startad av Xerup, 2022-07-26, 12:01
|
104 svar
6 899 visningar
2 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup
2025-10-19, 20:04
|
Kommentera