Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Big Jerk 2007
Collapse
X
-
halloj betessnidare (andree, kjelle L, wolfcreek, mangeboy, muskynicke, gargamel)!!!
varje deltagare lämnar in 4 ex av det betet, med den färgkombinationen, dom tror kommer att vinna tävlingen.
det börjar dra ihop sig till inlämning av respektive "vinnarbeten". dom ligger på mig från lite olika håll om att dom behöver betena ASAP.
dessa beten (4 st/deltagare, framtagna speciellt för tävlingen) kommer att säljas på lundgrens. antar att det blir först till kvarn... som gäller.achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
fick besked om att dom flesta av betena har kommit in på lundgrens nu, så om någon är sugen så finns dom snart att köpa. det finns som sagt bara 4 ex av varje och är framtagna av respektive betesbyggare för att avgöra Big Jerk 2007.Senast ändrad av ALQ; 2007-05-07, 11:38.achilles
Brokeback Fishing Team
\m/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Lucius Visa inläggSakta i backarna... de ska fotas först...men de e klart, tre av varje borde väl gå att kränga
helt rätt! men jag har sagt åt långeman att lägga undan en av varje till dig och fotografen. slå ankfettot en signal och kolla om alla kommit in. passa på att slå mig en signal också, lyckades klanta till det vid mobilbytet. har du sett bilden på pudD´s tracker, som ska vara med under tävlingen? pudD ska vara den tredje kaptenen.
//achillesachilles
Brokeback Fishing Team
\m/
Kommentera
-
Japp jag finns där imorgon o köper alla!Ursprungligen postat av ALQ Visa inläggfick besked om att dom flesta av betena har kommit in på lundgrens nu, så om någon är sugen så finns dom att köpa. det finns som sagt bara 4 ex av varje och är framtagna av respektive betesbyggare för att avgöra Big Jerk 2007.
bf
Kommentera
-
nu när gubbarna börjat lägga upp bilder på sina "vinnarbeten", vill jag bara påminna om att dom kommer att finnas till försäljning på lundgrens. men det finns som sagt bara 4 av varje.achilles
Brokeback Fishing Team
\m/
Kommentera
-
Tja boys! Tänkte jag skulle samla på mig lite suvernirer ifrån Big Jerk 2007. Så jag undrar om deltagarna (kjelle lundberg, wolfcreek, andree, gargamel, mangeboy och muskynicke) skulle kunna tänka att ta med sig en valfri jerk och färg/pers ur sina kollektioner o ta med till tävlingen i sommar.. skulle vara kul att ha en samling utav alla betesbyggare som man som man kör runt på
pm:a mig om pris så jag kan ta med jämna pengar till tävlingen.. /PudD
I come from a small drinking island, with a fishingproblem.
Kommentera
-
Kära deltagare, alla har nu (äntligen) skickat in sina bidrag till tävlingen. Jag ska skicka dem till fotografen nu inför kommande artikell i Fiskefeber. Vad heter ni i verkligheten? Utgår från att ni vill ha era riktiga namn publicerade hellre än era obskyra FS-nicks...Allt är mört som glimmar!
Kommentera
-
Vad är det för obskyrt med Kjelle LundbergUrsprungligen postat av Lucius Visa inläggKära deltagare, alla har nu (äntligen) skickat in sina bidrag till tävlingen. Jag ska skicka dem till fotografen nu inför kommande artikell i Fiskefeber. Vad heter ni i verkligheten? Utgår från att ni vill ha era riktiga namn publicerade hellre än era obskyra FS-nicks...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 220 visningar