Är Ambassaduer Eon en rulle att satsa på till att stå och dänga på kusten med? För och nackdelar?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Multirulle
Collapse
X
-
Lite plastig. Hade själv inte köpt denna. Köp istället en vanlig C3:a (5500). Enkel och bra rulle som funkar kanon. Köp årsmodell 2006 eller 2007 så får du en rulle med nya 6-stiftaren (6 justerbara vikter i centifugalbromsen). Du får en som är mer eller mindre sprillans ny för 4-500 kr på Tradera. Kolla följande länkar:
Lycka till!
/PatrikBättre en gös i näven än torsk i Tallinn!
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 371 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av jimmy85
2026-04-27, 16:56
|
||
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 183 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av uditsen
2025-07-29, 09:05
|
||
|
Startad av NickeGbg, 2019-07-07, 21:25
|
172 svar
15 802 visningar
2 gillar
|
Senaste inlägg
av NickeGbg
2026-06-21, 12:07
|
||
|
Startad av Kulfisk, 2021-10-03, 21:21
|
15 svar
1 163 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Kulfisk
2025-08-24, 13:59
|
||
|
Startad av Xerup, 2022-07-26, 12:01
|
104 svar
6 901 visningar
2 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup
2025-10-19, 20:04
|
Kommentera