Någon som har testat aava flada? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som har testat aava flada?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ja så kan det absolut vara. Jag är ingen internetkrigare eller världsbäst heller. Kan jag inte eller undrar så frågar jag. Ganska enkelt men det är ju det som är roligt att få olika åsikter och diskutera. Det är utvecklande om man håller det på en shysst nivå.
    Nåja fiske är inte allt i livet men en stor del kanske mer än det för vissa. Who knows

Kommentera

Väldigt tråkig utveckling! Sen har i min mening FS själva gjort en del mindre bra val, typ som att ta bort alla bilder. Jag tycker inte att skillnaden mot FB är speciellt stor, det är oftast samma typ av frågor och diskussioner så FS borde absolut fortfarande kunna vara en bra samlingsplats för alla fiskenördar.

Tidigare fanns ju flera stora profiler här, allt från trumman, David Lundqvist till Old Firehand mfl. Flera av dessa var aktiva och kom med mycket tips och hjälpte till på olika sätt. David Lundqvist förklarade mycket pedagogiskt och sakligt hur Freestyler skulle fiskas, efter att jag startat en tråd om vad folk tyckte om betet. Jag var väldigt negativ i mitt uttalande och tyckte att det var hopplöst att få till gången på betet. David öppnade inte bara upp mina ögon för betet, utan gav mig helt helt ny infallsvinkel på hur man kan bedriva fiske. Oj vad jag saknar sådant!

Kommentera

Jo varit medlem då trumman var aktiv förr. Dock nytt konto nu. Lite samma sak på flugfiske forumet edge med dock lite bättre där iaf med medverkande.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
        7 svar
        1 517 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
        Startad av highfour, 2010-11-10, 13:34