[FONT="Verdana"]Imorgon är det dags! Äntligen, längtat hela veckan. Jag ska iväg med tre polare och ta lite "bryggfiske". Alla vet hur jobbigt det är när man i förväg bestämt att man ska ut på en tur, detta bestämdes för över en veckan sedan. Tyvärr har inte vädrets makter varit på vår sida gällande fredagsvädret, hård vind och tillfälliga skurar. Men jag hoppas innerligt att det imorgon eftermiddag kommer råda ett stilla lugn i Rackeby skärgård...
Har spenderat större delen av dagen till att fixa iordning de sista sakerna som fattas för att det ska bli för mig ett bra fiske... Tack till The_Jerkman för hjälpen med betestafsen, du är en ängel. Men imorgon blir det jag som tar mest fisk...
Hur går era funderingar inför en på förtid bestämd fiskedag?????
Är det bara fiske som rör sig i huvudet... Tänker ni på det perfekta hugget o s v. Dela med er av tankar och funderingar nu.
[/FONT]
Har spenderat större delen av dagen till att fixa iordning de sista sakerna som fattas för att det ska bli för mig ett bra fiske... Tack till The_Jerkman för hjälpen med betestafsen, du är en ängel. Men imorgon blir det jag som tar mest fisk...

Hur går era funderingar inför en på förtid bestämd fiskedag?????
Är det bara fiske som rör sig i huvudet... Tänker ni på det perfekta hugget o s v. Dela med er av tankar och funderingar nu.
[/FONT]

Kommentera