Ursprungligen postat av Kimbow
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Störs havsöringen av färgade linor?
Collapse
X
-
Har nog alldrig fått så små öringar. Men ja då ska det ju hålla.
-
Men herregud, är du på riktigt eller, skall du inte klanka ner på mina byxor, eller påpeka att din pappa är starkare än min?Har nog alldrig fått så små öringar. Man ja då ska det ju hålla.
Västkustöring är inte så himla stor ofta kära du..
Nödvändigt inlägg..Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Att se sanningen!!!!
En människa som mår bra har aldrig behov att attackera eller förlöjliga en annan människa.
Kommentera
-
-
den gamla goa upphängar racet där ja. har hört många som använder sig av det. men dock aldrig försökt själv. kanske skulle va nåt. tackar för den fina skissen!Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggSåhär fiskar jag HÖ med spinn. Funkar fint..
Dubbelhugg inga problem
Kommentera
-
Funkar riktigt fint, får nog i alla fall hälften på flugan, så visst funkar det!Ursprungligen postat av Teegee Visa inläggden gamla goa upphängar racet där ja. har hört många som använder sig av det. men dock aldrig försökt själv. kanske skulle va nåt. tackar för den fina skissen!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&

-Okänd
Kommentera
-
Varför började du med detta då?!Ursprungligen postat av Krilla L Visa inläggAtt se sanningen!!!!
En människa som mår bra har aldrig behov att attackera eller förlöjliga en annan människa.
"Ha ha. Det tror jag!!!"
"Ha ha, Ja det är en bra förutsättning. kom du på det i dag eller??"
Var det ditt sätt att berätta att du mår dåligt?Senast ändrad av Bowen; 2007-10-21, 13:33.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&

-Okänd
Kommentera
-
asså det e så pass ofta dom tar på flugan ändå. någon favorit fluga?Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggFunkar riktigt fint, får nog i alla fall hälften på flugan, så visst funkar det!
Kommentera
-
Oj oj oj.Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggVarför började du med detta då?!
Var det ditt sätt att berätta att du mår dåligt?
Tror bara att jag svarade på ett inlägg till att börja med, men du, det är lungt.
Vi är snart 10 000 medlemar här snart. Vi kan inte ha samma teorier. Tror visst att det funkar fin fint med eran upphägning , absolut. Säger bara att jag inte gör så själv. Ha de!!
Kommentera
-
Ja då, beror kanske lite på säsongen iofs, men i höstas var det så, kanske beror på födan dom jagar för tillfället.Ursprungligen postat av Teegee Visa inläggasså det e så pass ofta dom tar på flugan ändå. någon favorit fluga?
Såg aldrig någon direkt fluga som var bättre än nån annan, men streamers i svart eller orange funkade fint!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&

-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 300 visningar