Stavfel i loggon - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stavfel i loggon

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Om man nu ska ge kritik så varför inte ge konstruktiv sådan? Föreslå en konkret ändring och se hur folk reagerar. Design är en smaksak och det är omöjligt att hitta ett fungerande koncept som alla är 100% nöjda med.

Håller med Da_Moose i åsikten att innehåll och funktion är viktigare än uttseendet. Det är ju ett forum vi är på...
    http://vassrycket.blogspot.com/

Kommentera

jag har gett konstruktiv kritik,
      direkt till bergman, men han nappade inte, och eftersom det är hans sida så förstår nog han vad jag menade med att loggon inte var tilltalande,

Kommentera

det var en välgit stor diskussion om hur loggan ska och skulle se ut. varför kom du inte med något bättre förslag då istället för nu?
        Bajen forever!

Kommentera

En annan tycker sidan är bra och lättnavigerad.
          Den är inget märkvärdigt estetiskt tilltagande, men det spelar absolut ingen roll.
          Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

Kommentera

jag lämnar diskussionen och forumet då man inte får kritisera eller påpeka någonting,

att sedan säga att man inte framför konstruktiv kritik är att ljuga,

men att ha åsikter som avviker från "bästa forumet någonsin" får man inte ha,

jag antar att inte många här är så gamla eller har abetat med webben, jag bortser helt från era kommentarer tills ni testat och vet vad ni snackar om.

Kommentera

Originally posted by zipper
              jag lämnar diskussionen och forumet då man inte får kritisera eller påpeka någonting,

att sedan säga att man inte framför konstruktiv kritik är att ljuga,

men att ha åsikter som avviker från "bästa forumet någonsin" får man inte ha,

jag antar att inte många här är så gamla eller har abetat med webben, jag bortser helt från era kommentarer tills ni testat och vet vad ni snackar om.
              Visst får man kritisera och framföra sina åsikter, men man kan göra det på ett vettigt sätt, annars blir diskussionen som i denna tråd...

Hur har du tänkt att jag ska veta hur dialogen mellan dig och Bergman sett ut? Och var i dina tidigare inlägg här preciseras det konstruktiva i din kritik? Det är inte konstruktivt att bara påpeka det dåliga och försöka få folk att tro att du kan göra bättre. Om du diskuterat med Bergman om hur sidan kan bli bättre, säg det i så fall, och gärna vilka förbättringar som föreslogs.

Att du bortser från våra kommentarer är ditt val, men kanske också din förlust. Bergman valde ju att bortse från dina, därav denna diskussion...
              http://vassrycket.blogspot.com/

Kommentera

Men för f** folk måste juh få lämmna kritik utan att andra börjar tugga fragma av ilska =P håller med om att loggan inte är det snyggaste men detta e ett fiskeforum det e ingen "showoff" sida designen ska vara enkel och lätt läst vilket jag tycker bergman har klarat utmärkt !!! =)

aja ha det så bra nu alla =P
                "varför har man broms på rullen" (c)
                En fiske kompis =)....

Kommentera

Precis som allting så är smaken som röven..klöven! Alla kan inte tycka likadant om allt..fy fan vad det vore tråkigt..

Självklart tycker jag att man ska få kritisera..även om jag personligen tycker att konstruktiv kritik är det enda rätta!

Tycker zipper gjorde rätt i att tycka till! gör man aldrig det sker ingen förändring...
                  men beslutet ligger ändå hos bossen Bergman..

Hur som helst är jag nöjd med utseendet på fiskesnack!! o jag vet iaf att jag inte kan göra den bättre!
                  "Ah..det är bara skönt att vara ute och njuta av naturen.."

Ok om jag länkar min blogg till din? Skicka pm!
                  Länka till min är helt ok.

Kommentera

det ända jag kan invända emot när det gäller fiskesnack så är det alla bilder till länkar m.m. Sitter man med modemuppkoppling så går det seeeeegt.
                    Och kom i håg, Håll det enkelt...

Kommentera

Kritik är nyttigt ibland. Skulle vi inte tillåta det så blev det snart som i Kina, Iran eller på kuba. Det är klart att man kan tycka att en del sidor kan göras bättre. T. ex http://www.ekelund.st som har ett utomordentligt tråkigt utseende. Men ett utseende på sidan är inte avgörande. Innehållet är det viktiga. Jag gillar den här sidan trots att jag är en medelålders gubbe och jag vet att det finns många tonåringar som också gör det. Det är det som måste räknas på en sån här site. Man når både gammal och ung. Tack Bergman.
                      !!!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
                      11 svar
                      13 575 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg jimmy85