Tog förarbevis i våras. Personligen har jag varit tillräckligt på sjön så att jag redan av erfarenhet visste om detta. Saken är ju den att detta är ju Sverige i ett jävla nötskal. Bara ett fåtal personer inte kan sköta sig så straffas hela landet. Jag säger så här istället. Häng asen som inte kan framföra en båt på sjön och låt resten av oss med vett i huvudet få fortsätta som vi alltid gjort... Demokrati är bra, men har en viss tendens att gå överstyr när maktmissbrukarna som sitter i toppen inte har sunt förnuft.
Tror inte det spelar någon roll heller att man inför körkort på sjön. Titta bara på trafiken: Har folk slutat köra för fort? Har folk slutat att dricka när de kör bil bara för att de har körkort.
Lappen spelar nog ingen större roll så länge det finns folk utan mänsklig omdömme och respekt för medmänniskor.
Jag tror man får attackera detta från en annan vinkel. Det är ju bara vad jag tror... Men vem vet...
Tror inte det spelar någon roll heller att man inför körkort på sjön. Titta bara på trafiken: Har folk slutat köra för fort? Har folk slutat att dricka när de kör bil bara för att de har körkort.
Lappen spelar nog ingen större roll så länge det finns folk utan mänsklig omdömme och respekt för medmänniskor.
Jag tror man får attackera detta från en annan vinkel. Det är ju bara vad jag tror... Men vem vet...

Kommentera