I början på nästa vecka (28/4) ska jag gå igenom en steloperation av min ena fot. Detta kommer att göra mig (tillfälligt) handikappad i 3 månader. Jag kommer vara gipsad hela tiden och får inte stödja på den opererade foten över huvudtaget. Självklart kommer ju mitt fiske bli lidande, men jag tänker inte ge upp helt och hållet.
Jag undrar därför om någon annan har erfarnhet av något liknande och skulle vara supertacksam för lite tips. Går det att fiska? Vad händer om gipset (modernt plast"gips") blir blött? Vilka metoder går att utöva - självklart trolling och mete, men finns det andra? Är det möjligt att ta sig i och ur en båt på kryckor?
Alla tips och erfarenheter motteges tacksamt!
/En (sargad) fiskebroder
Jag undrar därför om någon annan har erfarnhet av något liknande och skulle vara supertacksam för lite tips. Går det att fiska? Vad händer om gipset (modernt plast"gips") blir blött? Vilka metoder går att utöva - självklart trolling och mete, men finns det andra? Är det möjligt att ta sig i och ur en båt på kryckor?
Alla tips och erfarenheter motteges tacksamt!
/En (sargad) fiskebroder

Härlig inställning Du har och självklart ska Du fortsätta fiska inte kan en opererad fot sätta stopp för det så jag håller på Dig.

typ 1km från vägen kanske

Kommentera