Hejsan!
jag och min polare tänkte ut och meta up lite
mörtar som vi sedan ska meta med!
Och jag har haft det väldigt trögt på mete än
så länge! Så undrade vad ni föredrar till bete?
jag och min polare tänkte ut och meta up lite
mörtar som vi sedan ska meta med!
Och jag har haft det väldigt trögt på mete än
så länge! Så undrade vad ni föredrar till bete?

Kommentera