Tja! Jag och polarn var ute en runda igår när det hände nåt skumt... Det stod ett spö i spöhållaren i båten och helt plötsligt började det att "knastra" och surra från spötoppen...
När spöt togs ur hållaren och hölls lägre ner slutade det. Och då man är lite dum i huvudet så höll vi på så en stund.. upp-ner-upp-ner
Det var regnigt och åska i luften,dock inga blixtar lr nåt dunder. Nu till min fråga.. Vad f-n var det som hände?? Sankt Elms eld??
Och till alla er smartskallar där ute... Det var inget Berkley Lightning Rod!!!
Skitfiske/Robban.
När spöt togs ur hållaren och hölls lägre ner slutade det. Och då man är lite dum i huvudet så höll vi på så en stund.. upp-ner-upp-ner
Det var regnigt och åska i luften,dock inga blixtar lr nåt dunder. Nu till min fråga.. Vad f-n var det som hände?? Sankt Elms eld??Och till alla er smartskallar där ute... Det var inget Berkley Lightning Rod!!!
Skitfiske/Robban.
Kommentera