Det vore kul med ett ställe att samla alla "vådaskott" på .
Det bör ju kunna bli en och annan självkrokning att skratta åt.
-Se "Jerk off" under "ljugarbänken"
// Janne
Det bör ju kunna bli en och annan självkrokning att skratta åt.
-Se "Jerk off" under "ljugarbänken"
// Janne