Hejsan vänner
Det är grått och det regnar. Sitter då och drömmer mig tillbaka till sommarens äventyr. Det har varit mycket fiske senaste halvåret och två minnen etsar sig fat.
Fiske i Yosmite nationalpark, USA! Kristallklart vatten och massa vackra regnbågar. Underbart!
Men det som nästan var bättre var öringsemester i Jämtland. En ny gammal upplevelse för mig och det är inte så långt man måste åka för att ha underbart fiske.
Vad är ditt bästa minne?
Det är grått och det regnar. Sitter då och drömmer mig tillbaka till sommarens äventyr. Det har varit mycket fiske senaste halvåret och två minnen etsar sig fat.
Fiske i Yosmite nationalpark, USA! Kristallklart vatten och massa vackra regnbågar. Underbart!
Men det som nästan var bättre var öringsemester i Jämtland. En ny gammal upplevelse för mig och det är inte så långt man måste åka för att ha underbart fiske.
Vad är ditt bästa minne?
Iallafall, när vi kom dit hade solen gått bakom molnen och vinden svalkade sakta men säkert. Vi stog länge och spanade på ställen man kunde stå och kasta ut i vattnet ifrån men bara glesa vassöppningar här och var, det såg inte ljust ut för oss. Då fick vi syn på något som ligger på och guppar i vassen, något byggt utav trä... Vad kan det vara? Vi vadar ut och får syn på en flytbrygga på 4x4m! Perfekt säger vi samtidigt vår utrustning blir uppkastad på bryggan.

Kommentera