kvalitetsfråga!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kvalitetsfråga!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• kvalitetsfråga!!

Var ute idag och skulle testa mitt nya 10' spö samt några nya gäddrag från rapala.. Bland annat testades ett minowspoon med vasskydd..fungerade alldeles utmärkt ända tills jag (klantig som jag är) fastnade i draglådan när jag skulle kasta ut..handtaget lossnade från lådan (som förövrigt stod kvar på bryggan tack och lov), linan höll o ja fortsatte kasta lite..när jag sedan skulle byta drag upptäckta jag att draget hade spruckit och nästan gått av...

så nu när ni skrattat lite åt min lilla fiskehistoria..anser ni detta normalt? borde inte draget klara av X antal kilos fisk, typ så att min lina (0.28) borde ha gått av föra draget går sönder??

ja ska lämna in det i butiken jag köpte det men måste se om ni håller med!

peace

hållbarhet

Ursprungligen postat av thomas_ Visa inlägg
    Var ute idag och skulle testa mitt nya 10' spö samt några nya gäddrag från rapala.. Bland annat testades ett minowspoon med vasskydd..fungerade alldeles utmärkt ända tills jag (klantig som jag är) fastnade i draglådan när jag skulle kasta ut..handtaget lossnade från lådan (som förövrigt stod kvar på bryggan tack och lov), linan höll o ja fortsatte kasta lite..när jag sedan skulle byta drag upptäckta jag att draget hade spruckit och nästan gått av...

så nu när ni skrattat lite åt min lilla fiskehistoria..anser ni detta normalt? borde inte draget klara av X antal kilos fisk, typ så att min lina (0.28) borde ha gått av föra draget går sönder??

ja ska lämna in det i butiken jag köpte det men måste se om ni håller med!

peace
    Jag håller med.det borde hålla,det är annat om man råkar kasta på en sten eller något liknande.Själv råkade jag kasta en buster så den träffade en sten den sprack direkt.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
    11 svar
    13 580 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg jimmy85
    av jimmy85