handlar ju fan inte om de fattar du väl, grejjen är ju att jag har testat det andra och visste inte vad det hette, visste hur de såg ut. sen ska man väl få vad men beställer? pucko
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problam med attitudebaits.com?
Collapse
X
-
-
Som så många tidigare har påpekat, ring till butiken imorgon så ska du se att det löser sig. De som jobbar på AB är människor även de så risken finns att de skickat fel spö..
Passa även på att fråga om tygfodral så kanske det också går att ordna?Bajen forever!
Kommentera
-
Ok, jag trodde du beställt ett Fig rig classic (med fel bild) och fått ett classic. Kan inte vara nått problem att byta. Hade du förklarat dig bättre så att PUCKON som jag (tack för den) hade förstått, så hade det inte blivit nån förvirring.Ursprungligen postat av Markusth Visa inlägghandlar ju fan inte om de fattar du väl, grejjen är ju att jag har testat det andra och visste inte vad det hette, visste hur de såg ut. sen ska man väl få vad men beställer? pucko
Kommentera
-
Du har fått vad du beställt, sen är det otur att bilden inte stämmer överens med spöet, men öppet köp har du på AB som överallt annars så det är väl ett bra alternativ om du inte är nöjd...Ursprungligen postat av Markusth Visa inlägghandlar ju fan inte om de fattar du väl, grejjen är ju att jag har testat det andra och visste inte vad det hette, visste hur de såg ut. sen ska man väl få vad men beställer? pucko
Kommentera
-
Du fick ju det spö som beskrevs skriftligen i annonsen eller har jag fel?
Att bilden är fel innebär inte att det som står i annonsen inte gäller.
Generellt sett kan man säga att all annonstext väger tyngre än bilderna i en annons,
detta då det är lätt hänt att fel bild hamnar i fel annons, klantigt men mänskligt.
Som alla sagt innan, ta det lugnt, ring AB och förklara varför du tycker du fick fel produkt, det löser sig!Zebaztian ZzZ
Kommentera
-
Jo Pasi75, det är väl det. Jag tyckte bara det var konstigt att han köpte en vara enbart grundat på bilden. Sen förstår jag när jag läser lite noggrannare att han inte visste vad spöt hette och då kan han ju inte bekräfta att det är rätt spö på bilden som avses i annonsen. Trist men det är nog ingen fara att få det bytt utan att använda lagen som hävstång
Zebaztian ZzZ
Kommentera
-
Tjena Markus!
Såg precis tråden...
Vi har sett ditt mail och har försökt att nå dig under dagen på det telefonnummer du angivit på ordern.
Vi jobbar 10 - 18 på vardagar.
Helger jobbar vi oftast ensamma så det kan vara svårt att hinna med att svara på mail då.
Ring oss imorrn på 019-32 14 15 så ska vi kolla över problemet!
Annars provar vi att ringa dig igen.
Simma Lugnt!
Albin, Attitude Baits
Kommentera
-
Har varit många gånger med att webbutiker lägger upp fel bilder på fiskeprylar och när Jag har påpekat det, dom svarar med att det spelar inte så stor roll ( för dem ja).
Så länge man vet det man vill beställa , då är det lugnt, även om bilden avviker rätt mkt från verkligheten.
Häls /T
Kommentera
Foton
Collapse
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 570 visningar
0 gillar