Intresserad av platser att lägga i båten med trailer någonstans mellan Stegeborg och Fyrudden(Valdemarsvik). Tips?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Båtramper i St:Anna
Collapse
X
-
Det finns bra ramper på båda sidorna i Stegeborg.
Finns säkert fler men det får andra fylla på med.
//C
-
Dom vid Lagnö bron , är dom öppna för allmänheten?Ursprungligen postat av steffe Visa inläggfinns på båda sidor av lagnö bron, i tyrislöt, ekön camping finns säkert fler
Tack för snabba svar! Nu börjar man bli riktigt sugen på att slänga i båten....
Kommentera
-
ena är allmän
Hej.. Den rampen som ligger ute på "Norra finnö" vid macken får man använda men den kostar pengar. Den andra på fastlandet är öppen för alla. Den är inte alls lika fin som den som är mittöver. Och jag tror inte de är så mycket öppet vatten någon stans mer än vid stora "öppna ytor" i alla vikar ligger isen.[FONT="Times New Roman"]Nu rockar vi, drar och fiskar ännu mer fisk.
[/FONT]
Kommentera
-
Ja tanken var ju inte att åka nu, utan runt den 23 april. Vad kostar det att lägga i vid macken? Har du nåt tips på boende i närheten? Fyrudden vet jag, men kanske nåt närmare.Ursprungligen postat av PikeArrows Visa inläggHej.. Den rampen som ligger ute på "Norra finnö" vid macken får man använda men den kostar pengar. Den andra på fastlandet är öppen för alla. Den är inte alls lika fin som den som är mittöver. Och jag tror inte de är så mycket öppet vatten någon stans mer än vid stora "öppna ytor" i alla vikar ligger isen.
Tack på förhand!
Kommentera
-
Du kan även traila i ån som mynnar från Sandfjärden. För boende, se blocket. Brukar finnas en del bra stugor för uthyres.Ursprungligen postat av HaDo Visa inläggJa tanken var ju inte att åka nu, utan runt den 23 april. Vad kostar det att lägga i vid macken? Har du nåt tips på boende i närheten? Fyrudden vet jag, men kanske nåt närmare.
Tack på förhand!
Kommentera
-
Om jag inte minns helt fel är det 60 svenska dollars.Ursprungligen postat av HaDo Visa inläggJa tanken var ju inte att åka nu, utan runt den 23 april. Vad kostar det att lägga i vid macken? Har du nåt tips på boende i närheten? Fyrudden vet jag, men kanske nåt närmare.
Tack på förhand!Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 436 visningar